Simpelt filemaker spørgsmål
Fra : Franz Berliner

Dato : 19-02-07 19:53

Svaret er sikkert meget simpelt.. men har siddet og leget med alle
mulige calculations og kan ikke finde ud af det..

Hvordan pokker laver jeg et kalkulationsfelt der lægger prisen sammen
for alle de kort der er fundet?

Altså.

Jeg søger og finder 3 kort der har værdierne 2, 3 og 4. I
kalkulationsfeltet står nu "9"

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : sadyhr

Dato : 20-02-07 09:53

Hej Knaste

On 19 Feb., 19:53, s...@NOSPAMkampp.dk (Franz Berliner) wrote:
> [...]
> for alle de kort der er fundet?
>
> Altså.
>
> Jeg søger og finder 3 kort der har værdierne 2, 3 og 4. I

Tjah, du skal oprette et felt i din Define Databse, som skal være af
typpen Summary, på det valgbillede, der dukker op, skal du så vælge,
at den skal summe det ønskede felt, og du skal vælge "Total of" - jeg
kan ikke huske, forskellen på at slå "Running total" til og fra; men
du kan jo lige prøve.

Så anbringer du dit oplaget dit sumfelt i en "fod" på din side, og så
skulle det gerne fungere

/Sebastian

Fra : Franz Berliner

Dato : 20-02-07 10:43

sadyhr <sadyhr@gmail.com> wrote:

> [...]
> du kan jo lige prøve.
>
> Så anbringer du dit oplaget dit sumfelt i en "fod" på din side, og så

Perfekt. Tak Sebastian .-)

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : KnudRamian

Dato : 22-02-07 23:04

On 20 Feb., 10:42, s...@NOSPAMkampp.dk (Franz Berliner) wrote:

> Perfekt. Tak Sebastian .-)
>
> --
> Franz :http://www.berliner.dk

Er running total ikke en total, hvor man kun får totalen på de poster
man søgt frem?
mvh
Knud Ramian