Måske offtopic - .net domæne?
Fra : RaYmAn

Dato : 30-06-01 22:22

Hej
Jeg sidder i øjeblikket og forsøger at finde en dansk udbyder der kan være
registrar-ting for mit .net domæne.
Jeg har mulighed for at flytte det men desvære (da jeg er under 18) har jeg
intet kreditkort..så det er en smule svært at flytte det til en udenlandsk
udenlandsk udbyder.
DNS hosting er intet problem (hvis det er som jeg husker - at man kan bruge
alle dns servere der virker på internettet uden at de er registreret ved NSI
eller hvorsomhelst) da jeg kan få det ved mit arbejde..
Men domænet skal nu engang være et eller andet sted...og jeg skal kunne
betale "almindeligt". dvs. entet bankoverførsel eller girokort eller
lignende.
Så, er der nogen der har et eller flere forslag?
På forhånd tak & Venlig Hilsen
Jens Andersen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-06-01 22:49

On Sat, 30 Jun 2001 23:22:00 +0200, "RaYmAn" <rayman@skumler.net>
wrote:

> Jeg sidder i øjeblikket og forsøger at finde en dansk udbyder der kan være
> registrar-ting for mit .net domæne.

Det kan de alle. (Hvis de kan hoste .com, kan de hoste .net).

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : RaYmAn

Dato : 30-06-01 23:09

> Det kan de alle. (Hvis de kan hoste .com, kan de hoste .net).
ok..
Problemet er stadigt... Ligenu ligger den på whois.enom.com...
Den skal så flyttes til en anden whois server, en anden registrator osv...
altså det sted der giver info om domæneservere til dem der nu spørger..
Er der nogle .dk steder der gør det?
Har overvejet Speednames men de er ikke ligefrem billige...
Og desuden har jeg brug for at kunne skifte DNS servere uden større
problemer...
Det jeg mest af alt leder efter er et sted hvor jeg kan få delvist gratis
"hosting" af domænet (ikke web,dns,osv) hvor jeg så betaler NIC afgift
igennem og kan styre som jeg vil ellers..
Måske findes dette kun i USA men jeg forsøger alligevel..
Venlig Hilsen Jens Andersen

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 02-07-01 02:17

RaYmAn wrote:

> [...]
> igennem og kan styre som jeg vil ellers..
> Måske findes dette kun i USA men jeg forsøger alligevel..

Prøv

http://www.pi.dk

De kan helt sikkert klare det og de er til at tale med.