IE7 og Digital Signatur
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 07:50

Hej

Er der andre der har problemer med at få deres digitale signatur til at
virke med IE7... Efter en formattering og geninstallering valgte jeg at
"opgradere" til IE7 også, men efter dette har jeg ikke kunnet logge ind med
min digitale signatur. Det er flere steder jeg har problemet, bl.a. på skat
og telmore.

Når jeg prøver at logge ind, og har indtastet min kode til signaturen, får
jeg bare en "Internet Explorer kan ikke vise websiden..."

Håber nogen kan hjælpe.

Martin

Fra : Klaus Linnert

Dato : 19-02-07 08:38

Martin Hansen [6430] used his keyboard to write :

Tjek din sikkerhed

Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 09:03

> Tjek din sikkerhed
>
> Klaus

Hej Klaus

Det var det første jeg prøvede, IE foreslår også at man skal kontrollere at
protokollerne SSL og TLS er aktiveret under sikkerhed i IE, og det er de...

Så jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal lede..

Nogle gode råd?

Martin

Fra : kk

Dato : 19-02-07 10:08

"Martin Hansen [6430]" <martin-snabel-a-mrhansen-danmark> skrev i en
meddelelse news:45d959cd$0$835$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> de...
>
> Så jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal lede..

Hej,
Uden at ændre noget, har jeg blot installeret IE7, og har ingen problemer
ved anvendelse af digital signatur.
(Hvis det kan være til nogen hjælp.)
mvh
kk

Fra : Jubii

Dato : 19-02-07 16:30

Martin Hansen [6430] formulerede:

> Nogle gode råd?

Prøv at slette den digitale signatur og installere
den igen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 19-02-07 14:43

Martin Hansen [6430] skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Er der andre der har problemer med at få deres digitale
> signatur til at virke med IE7...

Næh - den virker fint i IE7 - og jeg har ikke gjort andet end at
installere IE7 - og den virkede stadig bagefter......

> Efter en formattering og

Hvis du har formatteret, så skal du selvfølgelig
installere/oprette den digitale signatur igen, da den bliver
slettet ved formatteringen.

Ellers har jeg ikke nogle bud.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-07 20:53

> Hvis du har formatteret, så skal du selvfølgelig installere/oprette den
> digitale signatur igen, da den bliver slettet ved formatteringen.

Jep, har taget backup af den.... Men har i mellemtiden opdaget at det vidst
er en gammel backup af den jeg har gemt, og måske slettet den nye.. Jeg
kunne i hvert fald se at den signatur jeg havde backup af udløb i nov. 2006.
Så jeg har prøvet at bestille en ny, så må vi se om det ikke virker..

Martin