Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket Lille Digital kamera skal jeg købe~
Fra : Ingelsen

Dato : 14-02-07 16:08

Jeg har kig på disse fire:

Sony Cyber-shot DSC-T50
Sony Cyber-shot DSC-N2
Olympus µ DIGITAL 750 (Sølv)
Olympus µ DIGITAL 1000

Nogen der har erfaringer med disse modeller??

Eller andre i samme fysiske ca. størrelse..

Vil gerne gave et kamera der er godt til røde øjne, god optisk zoom, og
hurtigt at bruge.

Hilsen Jan

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-02-07 16:27

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kenneth

Dato : 15-02-07 17:17

Hvordor det ???

han spørger jo om erfaringer og ikke hvor det er billigst !

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-02-07 19:58

Kenneth wrote:

> han spørger jo om erfaringer og ikke hvor det er billigst !

I Jan's udspil er der helt klart lagt op til en indkøbssnak, så
news:dk.fritid.foto.indkoeb er det rette sted...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-02-07 22:36

Kenneth skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> han spørger jo om erfaringer og ikke hvor det er billigst !

Ligegyldigt - alle former for "hvad skal jeg købe" spørgsmål
hører til i indkøbsgruppen.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-02-07 00:48

"Jan Vestergaard" skrev :

>Ligegyldigt - alle former for "hvad skal jeg købe" spørgsmål
>hører til i indkøbsgruppen.

Tjah, men som jeg har skrevet før, så gælder det åbentbart ikke
alle typer varer.

Hvorfor er tråden med Zolid diasscanner (f.eks.) ikke blevet
henvist dertil?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 16-02-07 01:49

Kerim Ellentoft wrote:

> Hvorfor er tråden med Zolid diasscanner (f.eks.) ikke blevet
> henvist dertil?

Der er ikke nogen der har til ansvar at henvise tråde til andre
grupper. Hvis der var en, der konsekvent reagerede på alle sådanne
indlæg med henvisninger, ville vedkommende blive skældt ud for at være
netbetjent, eller hvad den nedsættende betegnelse nu er for tiden.

Hvorfor er det et problem? Der er en bedre gruppe til det - den er
vældig levende og deltagerne er villige til at svare på spørgsmålet.
Ingelsen er bare heldig at blive henvist til hvor han får bedre hjælp
og den med diasscanneren var ikke. Det er ikke en straf.
--
JPEGCrops 0.7.3 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-02-07 10:12

Toke Eskildsen <darkwing@daimi.au.dk> skrev :

>Der er ikke nogen der har til ansvar at henvise tråde til andre
>grupper.

Nej, men når folk ser, at nogle typer købsspørgsmål er OK her,
så regner de jo også med at deres eget er OK.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 17-02-07 20:56

Kerim Ellentoft wrote:

> Nej, men når folk ser, at nogle typer købsspørgsmål er OK her,
> så regner de jo også med at deres eget er OK.

Hvis du mener det er et problem, er du ganske velkommen til at hjælpe
folk med at finde den rette gruppe, der hvor der ikke er andre der gør
det.

(Det kan selvfølgelig være du allerede gør det)

Fra : Kenneth

Dato : 15-02-07 17:21

Har selv haft særdeles gode erfaringer med Casio`s Exilim....