Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Et panoramakamera
Fra : SpookiePower

Dato : 14-02-07 08:46

Syntes lige i skulle set dette kamera.
Det er ellers ikke lige til håndtasken eller pengepungen :)

http://www.roundshot.ch/xml_1/internet/de/application/d438/d925/f934.cfm

--
My PhotoGallery
www.photo.box2600.dk

Fra : Simulanten

Dato : 14-02-07 09:01

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Syntes lige i skulle set dette kamera.
> Det er ellers ikke lige til håndtasken eller pengepungen :)
>
> http://www.roundshot.ch/xml_1/internet/de/application/d438/d925/f934.cfm

Et rigtigt breeeeeeeeeeeeeeeed format kamera,
nej tak, så hellere Autostitch, ganske gratis

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 14-02-07 10:29

> [...]
> Syntes lige i skulle set dette kamera.
> Det er ellers ikke lige til håndtasken eller pengepungen :)

Det går sikkert som med det tidligere storslåede bredformatkamera, APS - det
slår aldrig helt i gennem

160mpixels for 222222 kr.. uha hehe

Mvh Anders

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-02-07 10:33

"SpookiePower"
> Syntes lige i skulle set dette kamera.
> Det er ellers ikke lige til håndtasken eller pengepungen :)
>
> http://www.roundshot.ch/xml_1/internet/de/application/d438/d925/f934.cfm

Og her har man gået og ventet på noget nyt fra Canon,
det er bare det sejeste jeg har set - 922 mb filer yepeeee. )-max-

Fra : Brian Lund

Dato : 14-02-07 16:16

> Syntes lige i skulle set dette kamera.
> Det er ellers ikke lige til håndtasken eller pengepungen :)
>
> http://www.roundshot.ch/xml_1/internet/de/application/d438/d925/f934.cfm

Det har ellers været oppe og vende her i gruppen for et halvt års tid siden!
;)

Brian