Q: Passat 1,9 TDI - Fejlmelding: Abgas Wer~
Fra : Jan B.

Dato : 17-02-07 12:43

Min Passat 1,9 TDI (100 HK) er begyndt med 1-2 ugers interval at melde:
"Abgas - Werkstatt" i infodisplay'et. Den kører som den plejer, og motoren
lyder også som den plejer.

Den er serviceret for km 3.000 siden.

Er der nogen som har et bud på, hvad der galt?

Vh/Jan

Fra : BJ

Dato : 17-02-07 12:48

"Jan B." <ajbigbenzon@email.dk (fjern big)> skrev i en meddelelse

KLIP

> Er der nogen som har et bud på, hvad der galt?

Hvad siger udlæsningen af fejlkode/r på værkstedet?

Da min genbos S80 gjorde dette på vej hjem igennem Tyskland og han
ignorerede det, kostede det en ny motor.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : TK

Dato : 17-02-07 16:17

> [...]
> lyder også som den plejer.
>
> Den er serviceret for km 3.000 siden.
>
> Er der nogen som har et bud på, hvad der galt?

Det lyder som en fejl registreret via lambdasonden som enten skal skiftes
eller der er noget galt med udstødningssystemet.

Mvh/TK