4-hjulstrækker påkører Skoda
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-02-07 21:37

Parret ringer til politiet, idet de påstår en 4-hjulstrækker vil påkøre dem.
De bliver dirigeret på politistationen ... Skodaen kommer og
4-hjulstrækkeren påkører Skodaen. Derefter forsvinder 4-hjulstrækkeren med
policen i halen. Den slipper dog væk.

http://ekstrabladet.dk/112/article271899.ece

--
Per, Esbjerg
Skistøvler sælges størrelse 44-45 til 300 kr. parret,

Fra : Klaus G.

Dato : 16-02-07 22:27

> [...]
> dem. De bliver dirigeret på politistationen ... Skodaen kommer og
> 4-hjulstrækkeren påkører Skodaen. Derefter forsvinder 4-hjulstrækkeren med

Gad vide hvad historie der ligger for, siden det er kommet så vidt?

Alt efter størrelsen på 4x4'eren, så ville jeg nok også føle mig lidt utryg.
Tror nok jeg havde set om jeg kunne komme ud af byen, og så køre fra ham.
Men så igen, er det en Skoda Fabia 1.2 64hk bil, ja så køre man sq ikk så
hurtig :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-02-07 22:32

"Klaus G." skriver:

> [...]
> Men så igen, er det en Skoda Fabia 1.2 64hk bil, ja så køre man sq ikk så

Det var en Octavia i følge DR's TTV.

Personligt mener jeg at politiet skulle udstyres med missiler...........
(Stop eller jeg skyder!)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : BJ

Dato : 16-02-07 22:32

KLIP

> [...]
> dem. De bliver dirigeret på politistationen ... Skodaen kommer og
> 4-hjulstrækkeren påkører Skodaen. Derefter forsvinder 4-hjulstrækkeren med

Det må have været ret alvorlig, når betjentene kastede sig i en
patruljevogn...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik

Dato : 18-02-07 12:59

On 2007-02-16 22:31:35 +0100, "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> said:

> Det må have været ret alvorlig, når betjentene kastede sig i en patruljevogn...

Man skal huske at politiet kun er udstyret med 100 par ben, resten får
en mondeo som erstatning, det er derfor de så sjældent forlader bilen..

Måske var der en anden betjent der skulle bruge benene fordi der skulle
hentes pizza!!!

:)))))

Henrik
*Der kender en betjent*

Fra : Klaus G.

Dato : 16-02-07 22:30
Fra : Lars Holst

Dato : 16-02-07 23:43

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> said in news:45d622dd$0$45995
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Update også:
> http://ekstrabladet.dk/112/article272101.ece

Nu er Ekstra Bladet sjældet blandt de skarpeste knive i skuffen så her
kommer det fra anden side:
http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=863652

--
Lars Holst

Fra : alexbo

Dato : 16-02-07 23:46

"Lars Holst" < skrev

> Nu er Ekstra Bladet sjældet blandt de skarpeste knive i skuffen så her
> kommer det fra anden side:
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=863652

Er der en eller anden skarp kniv, der kan forklare mig forskellen på de to
artikler.

mvh
Alex Christensen

Fra : Martin Vollert

Dato : 17-02-07 00:21

alexbo skrev:
> "Lars Holst" < skrev

> Er der en eller anden skarp kniv, der kan forklare mig forskellen på de to
> [...]
Nææ, men måske Lars H kan oplyse os om forskellen ??

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 17-02-07 15:38

alexbo skrev:
> Er der en eller anden skarp kniv, der kan forklare mig forskellen på de to
> artikler.

Den forklaring kunne jeg da også godt tænke mig at høre.

--
MVH Finn Tid at hejse flaget!!!
Der er fundet en kræftform rygning IKKE får skylden for.

Fra : Lars [6710]

Dato : 17-02-07 07:33

Lars Holst skrev:

> Nu er Ekstra Bladet sjældet blandt de skarpeste knive i skuffen så her
> kommer det fra anden side:
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=863652

Det er stadig den samme ordlyd som i EB !!
Nok fordi det er Ritzau der har skrevet det

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 17-02-07 10:19

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> said in news:45d622dd$0$45995
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nu er Ekstra Bladet sjældet blandt de skarpeste knive i skuffen så her
Lars, du er den skarpeste blandt knive.

Fra : Leonard

Dato : 17-02-07 12:06

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

>Nu er Ekstra Bladet sjældet blandt de skarpeste knive i skuffen så her
>kommer det fra anden side:
>http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=863652

Hvor er det lige du ser forskel åp indholdet af de 2 artikler?
De ser ret ens ud fra min side af skærmen.

--
Leonard

Fra : Lars Holst

Dato : 17-02-07 23:20

Leonard <piper28a@gmail.invalid> said in

> Hvor er det lige du ser forskel åp indholdet af de 2 artikler?
> De ser ret ens ud fra min side af skærmen.

Jeg beklager selvfølgelig.

Jeg havde læst og tog udgangspunkt i en tidligere udlægning fra Ekstra
Bladet end den der blev linket til og det var i hvert fald en mangelfuld og
nærmest vildledende artikel i forhold til den i Berlingske.

--
Lars Holst

Fra : alexbo

Dato : 18-02-07 01:21

"Lars Holst" skrev

> [...]
> og
> nærmest vildledende artikel i forhold til den i Berlingske.

Hvordan vildledende?
I Berlingske kan man læse at manden har været efterlyst, fordi hans
Landrover havde torpederet et ægtepar i Skanderborg.

Det var det der stod i den første artikel i Ekstrabladet, senere kommer der
så mere frem også i Ekstrabladet.

Berlingske er bare så sløve, at de først begynder at skrive om sagen, når
den er et par trin henne i udviklingen.

Næh, du skulle lufte din nedladende holdning til Ekstrabladet, og det
fik du så gjort.
Samtidig fik vi et indtryk af skarpheden af din kniv.
Din påstand om vildledning minder nærmest om skarpheden på en dejskraber.

mvh
Alex Christensen

Fra : Lars Holst

Dato : 18-02-07 12:02

"alexbo" <alexbo@email.dk> said in

> [...]
> Samtidig fik vi et indtryk af skarpheden af din kniv.
> Din påstand om vildledning minder nærmest om skarpheden på en

Ja, man kan nok tolke ud af din kommentar at du vanligt læser Ekstra
Bladet og tillægger den livets sandhedsværdi.
Synd og skam for dig.
Derved bliver du omskåret fra afverdenen i holdninger og
virkelighedsopfattelse.

--
Lars Holst

Fra : Henrik

Dato : 18-02-07 12:57

On 2007-02-18 12:02:18 +0100, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> said:

> [...]
> Bladet og tillægger den livets sandhedsværdi.
> Synd og skam for dig.
> Derved bliver du omskåret fra afverdenen i holdninger og

Virkeligheden finder man næppe i aviserne, man finder blot i bedste
fald en Jounalists holdning, og mening.

Samtidig bør man altid huske når man peger.... Ja så vender der altid
tre fingre den anden vej.

Slap af og nyd indlægene, vi er alle for hurtige på tasterne fra tid til anden!

Fra : alexbo

Dato : 18-02-07 13:26

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev

> Ja, man kan nok tolke ud af din kommentar at du vanligt læser Ekstra
> Bladet og tillægger den livets sandhedsværdi.

Næh, jeg kan kende vås når jeg læser det, og i denne tråd er det i dine
indlæg.

Men du skal da have en chance til for at svare på, hvordan du mener
Ekstrabladet vildledte?

mvh
Alex Christensen

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 17-02-07 23:28

Leonard wrote:

> Hvor er det lige du ser forskel åp indholdet af de 2 artikler?
> De ser ret ens ud fra min side af skærmen.

Prøv at læse den bagfra - så ser den helt anderledes ud :)

Fra : Henrik

Dato : 18-02-07 12:50

On 2007-02-16 23:43:13 +0100, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> said:

> [...]
> $edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Nu er Ekstra Bladet sjældet blandt de skarpeste knive i skuffen så her

??????? Skarp??? Hvem?? De er jo indentiske...