MS Windows
briani 27239
Hvor stor en sidefil i xp?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-02-07 21:18

Hej

Hvor stor en sidefil skal jeg have i xp.
Jeg har 2 gb ram.

På forhånd tak

Mvh Poul

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 17-02-07 21:29

Poul Johannsen skrev:
> Hvor stor en sidefil skal jeg have i xp.
> Jeg har 2 gb ram

Det kommer jo an på hvilke applikationer du benytter og hvor mange
samtidige osv.

Hvorfor ikke lade windows selv vælge (det kan sættes samme sted) og så
holde øje med det. Senere kan du så ud fra hvor stor windows vælger,
fatssætte ud fra det. Og evt gøre den større for at have nok.

/Andreas

Fra : Poul Johannsen

Dato : 17-02-07 21:40

Hej

> Det kommer jo an på hvilke applikationer du benytter og hvor mange
> samtidige osv.

Jeg kører med antivirus og msn messenger, som kører fast i baggrunden.
Plus mit defragprogram (Perfectdisk 8.0) kører også i baggrunden.

> Hvorfor ikke lade windows selv vælge (det kan sættes samme sted) og så
> holde øje med det. Senere kan du så ud fra hvor stor windows vælger,
> fatssætte ud fra det. Og evt gøre den større for at have nok.

Ok. Jeg har sat den på 4092. Ved ikke om det er for meget eller for lidt.

Mvh Poul

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 17-02-07 22:57

Poul Johannsen skrev:

> Ok. Jeg har sat den på 4092. Ved ikke om det er for meget eller for lidt.

Det lyder da helt fint. Det betyder jo ikke meget...med 2 gb ram så er
der vel ikke meget den bliver brugt.
Og har du 2 gb ram, har du sikkert også en stor harddisk. Og så betyder
den plads vel ikke alverden ;)

/Andreas

Fra : Nicolai

Dato : 17-02-07 23:50

> Hvor stor en sidefil skal jeg have i xp.
> Jeg har 2 gb ram.

Medmindre du bruger programmer der er store ramslugere, så slå den helt fra!
:)

Jeg har også 2gb og ingen sidefil. XP flyver :)

Fra : Manden fra Langå

Dato : 18-02-07 01:17

Samme løsning som Nicolai.

2 GB ram og ingen sidefil.

XP flyver

--
Mod dumhed kæmper selv guder forgæves

Fra : Poul Johannsen

Dato : 27-02-07 18:05

Hej

Tak for svarene. Jeg har slået sidefilen helt fra og xp kører faktisk
flydende.

Mvh Poul