MS Windows
briani 27239
gpedit.msc findes det i Vista
Fra : Stone

Dato : 17-02-07 17:40

gpedit.msc findes det i Vista

mvh Steen

Fra : MN

Dato : 17-02-07 17:44

"Stone" <brol@ofir.dk> skrev i meddelelsen
news:45d72fe5$0$4151$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> gpedit.msc findes det i Vista

Jow da.

Mogens

Fra : jda

Dato : 18-02-07 02:12

Sat, 17 Feb 2007 17:40:05 +0100 hamrede Stone i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> gpedit.msc findes det i Vista
>

> mvh Steen

Efter al sandsynlighed ikke i alle versioner, lige som det kun findes i xp
pro
--
Jakob

Fra : Stone

Dato : 18-02-07 09:06

"jda" <wh@tever.not> skrev i meddelelsen
> [...]
> dk.edb.system.ms-windows:

> Efter al sandsynlighed ikke i alle versioner, lige som det kun findes i xp

Ok takker men hvordan kommer jeg der ind

Steen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 18-02-07 14:07

Stone skrev:

> Ok takker men hvordan kommer jeg der ind

Hvis du ikke kan komme derind ved at skrive gpedit.msc i Start > Kør,
efterfulgt af et tryk på Enter eller et klik på OK, så har du ikke
programmet.

--
Hilsen
Madsen