MS Windows
briani 27239
Fjern programmer
Fra : Kaj Larsen

Dato : 17-02-07 15:40

Hej

I win2k i kontrolpanelet kan jeg ikke åbne: Tilføj / Fjern programmer. Jeg
har ikke problemer med andre funktioner. Er der nogen der har en forklaring
på dette?

Mvh. Kaj

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 17-02-07 19:26

"Kaj Larsen" <kajsnyd@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> I win2k i kontrolpanelet kan jeg ikke åbne: Tilføj / Fjern programmer. Jeg
> har ikke problemer med andre funktioner. Er der nogen der har en

Er du på som Adm.?

Fra : Kaj Larsen

Dato : 18-02-07 01:49

Ja, jeg er på som administrator. Når jeg går ind i hjælp til tilføj/fjern
programmer får jeg melding om scriptfejl på siden, hvad betyder det?

Mvh. Kaj

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i en
meddelelse news:3JGdnTeAnIJb1UrYRVnytAA@giganews.com...

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-02-07 02:21

"Kaj Larsen" <kajsnyd@mail.tele.dk> skrev :

>Ja, jeg er på som administrator. Når jeg går ind i hjælp til tilføj/fjern
>programmer får jeg melding om scriptfejl på siden, hvad betyder det?

Prøv en windowsupdate, det ser ud til at det er meget længe
siden, du har gjort det.

(Du bruger stadig den første version af OE 6 fra 2001)

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Kaj Larsen

Dato : 18-02-07 12:09

Hej
Nu har jeg hentet windowsupdate, men jeg har stadig de samme problemer.

Mvh. Kaj

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-02-07 20:05

"Kaj Larsen" <kaj(snyd)@mail.tele.dk> skrev :

>Nu har jeg hentet windowsupdate, men jeg har stadig de samme problemer.

Det ser der da ikke ud til.
--
Kerim

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-02-07 04:17

Kaj Larsen skrev:

> Nu har jeg hentet windowsupdate, men jeg har stadig
> de samme problemer.

Du fik da ikke opdateret din OE, som Kerim foreslog.

Din Win2K bør køre med Servicepack 4. Gør du ikke det,
er det en god ide at hente og installere den - du kan få den
her:

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Installer den og kør Windows Update endnu en gang, så
skulle være på omgangshøjde med andre.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kaj Larsen

Dato : 20-02-07 20:09

Hej

Jeg har sp4 installeret, men det gik galt da jeg prøvede at opdatere OE 6
med sp1. Efter mange forsøg med diverse fejlmeldinger fandt jeg denne
artikel fra Microsoft hvor de beskriver mit problem:
http://support.microsoft.com/kb/312444/da
efter at have fulgt den var mit problem løst.Mange tak for deltagelse og
forslag til løsning.

Mvh. Kaj

Fra : Allan Vebel

Dato : 20-02-07 22:33

Kaj Larsen skrev:

> efter at have fulgt den var mit problem løst. Mange tak
> for deltagelse og forslag til løsning.

Godt! Der findes som regel løsninger på det hele.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk