MS Windows
briani 27239
Afspilning af filmklip på youtupe?
Fra : Brian Hansen

Dato : 17-02-07 14:50

Hey there...

Nu har jeg 14 gange hentet og install. den sidste nye version
af Macromedia's Flash Player, både med og uden Toolbar og hver gang
fortæller den mig dén er succuessfully installed, men...

Virker ikke alligevel, prøver jeg igen at se et klip, starter det bare
forfra igen med at fortælle den ikke er install.

Har ledt med lys og lygte efter hvor det evt. er slået fra i Windows,
for det må jo næsten være det der er galt, men kan ikke finde hvor det gøres?...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Per

Dato : 17-02-07 15:40

Brian Hansen wrote:
> [...]
>
> Har ledt med lys og lygte efter hvor det evt. er slået fra i Windows,
> for det må jo næsten være det der er galt, men kan ikke finde hvor

Jeg har haft samme problem - kunne ikke youtube videoer, selvom Flash var
installeret.

Jeg mener at jeg løste problemet med at installere på en anden måde og måske
det også er en lidt anden playerversion. Prøv nedenstående link og se om det
også hjælper dig.

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi

Jeg kan iøvrigt ikke se videoer i fuldskærm på youtube, der mangler jeg
åbenbart den rigtige player - meget mærkeligt.

Mvh. Per

Fra : Holst

Dato : 17-02-07 15:57

Per wrote:

> Jeg kan iøvrigt ikke se videoer i fuldskærm på youtube, der mangler jeg
> åbenbart den rigtige player - meget mærkeligt.

Det skal du ikke være ked af. Kvaliteten er alligevel ikke til det.

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-02-07 17:30

Per skrev i en meddelelse:

> http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi

Damn, gjorde ingen forskel!?...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 17-02-07 18:13

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> posting:

>Damn, gjorde ingen forskel!?...

Har du prøvet i en anden browser?

Kan du hente filerne ned direkte på harddisken
(http://widgets.opera.com/widget/4398) og afspille dem
(http://www.videolan.org/vlc/)?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Rado

Dato : 18-02-07 12:20

On Sat, 17 Feb 2007 18:12:48 +0100, Christian Bohr-Halling
<nospam@cbh.softwolves.dk> wrote:

>"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> posting:

>Har du prøvet i en anden browser?
>
>Kan du hente filerne ned direkte på harddisken
>(http://widgets.opera.com/widget/4398) og afspille dem

Kan den hive Flash videoer hjem (incl. uncached SWF filer)? WMRecorder
kan tilsyneladende ikke klare de sidste.

Jeg har iøvrigt dette plugin installeret, men har ikke kunnet finde
nogen menupunkter eller knapper til at aktivere det med. Hvordan gør
man?

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 18-02-07 12:43

Rado <rado@fjernpost1.tele.dk> posting:

>Kan den hive Flash videoer hjem (incl. uncached SWF filer)?

Ja, har dog kun prøvet den på YouTube (har du et eksempel på
sidstnævnte?)

>Jeg har iøvrigt dette plugin installeret, men har ikke kunnet finde
>nogen menupunkter eller knapper til at aktivere det med. Hvordan gør
>man?

Menuen Skærmbrikker/widget. Indsæt adressen. Hent. Omdøb til ".flv".

Fra : Nørd

Dato : 17-02-07 20:31

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Damn, gjorde ingen forskel!?...
>
> --
> M.v.h
>
> Brian Hansen

Start-> Kør-> skriv regsvr32 flash9.ocx Ok->

Fra : Nørd

Dato : 17-02-07 20:40

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

***A GOOD FIX***
I was fighting with this problem for months and finally found a good fix.
This is what I did:
1. Use the uninstaller at Adobe's Web site following the instructions given
here: http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157
2. Empty temporary files and internet cache and restart.
3. Download the latest FlashPlayer version 9 from Adobe's web site here:
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

At this point check and be sure that you have a file named "Flash.ocx" in
both your Windows\ServicePackFiles\i386 and Windows\System32\Macromed\Flash
folders, as well as the "Flash9.ocx" in the Windows\System32\Macromed\Flash
folder. If you do, you have a good install.

4. Download Flash8.ocx from www.rrdownloads.net/Flash.zip (I'm sure this
file must be buried on Adobe's site somewhere, but I couldn't find;
nonetheless, this is a safe link)
5. Unzip the active x file into your Windows\System32\Macromed\Flash folder
6. In the same Windows folder, rename "Flash9.ocx" to Flash-9.ocx (or
anything else)
7. Then rename the Flash8.ocx (from the downloaded zip file) to Flash9.ocx

Restart et voila ... no more crash errors.

Also be sure you have Sun's Java J2SE Runtime Environment 5, Update 7
installed and any Pop Up or Ad Blockers turned off ... sometimes these will
interfere in viewing flash content.

Caution: This fix has worked for me on a WinXP Pro and WinXP Home O/S,
running IE6.
I hope it works for you!

Fra : Per

Dato : 17-02-07 19:09

Brian Hansen wrote:
> [...]
>
> Har ledt med lys og lygte efter hvor det evt. er slået fra i Windows,
> for det må jo næsten være det der er galt, men kan ikke finde hvor

SÅ skal du prøve at kigge på dine instillinger i Internet Explorer under
funktioner - internetindstillinger - sikkerhed - brugerdefineret niveau og
tjekke dine JAVA script indstillinger.

Hvis du har haft til at virke indtil for nylig kan du prøve med en
systemgendannelse og se om det hjælper.

/Per

Fra : Peter Jensen II

Dato : 17-02-07 19:15

> Nu har jeg 14 gange hentet og install. den sidste nye version
> af Macromedia's Flash Player, både med og uden Toolbar og hver gang

Hvis det er MS Vista problem, så er løsningen denne
Virkede for mig

Afinstallere din flashplayer med dette program

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

Genstart IE. Følg derefter installationproceduren fra adobe

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW

Mvh
Peter Jensen