MS Windows
briani 27239
Afspilningshastighed amok
Fra : Uffe Junker, Gedser

Dato : 16-02-07 19:29

Jeg sidder med en vens pc, hvor musikken pludselig er begyndt at blive
afspillet alt for hurtigt (Rolling Stones med musestemmer

Jeg har rodet med div. opsætninger, men uden succés - gode forklaringer?
Flyttes musikken over på en anden pc, er der ingen problemer!

Har afspillet i winamp, I-Tunes, Mediaplayer 11 - samme nedslående resultat
;-(

mvh.

Uffe Junker

Fra : Rado

Dato : 17-02-07 03:41

On Fri, 16 Feb 2007 19:28:31 +0100, "Uffe Junker, Gedser"
<uffe@direkte.org> wrote:

>Jeg sidder med en vens pc, hvor musikken pludselig er begyndt at blive
>afspillet alt for hurtigt (Rolling Stones med musestemmer

Mice Jagger? ;)

> [...]
>Flyttes musikken over på en anden pc, er der ingen problemer!
>
>Har afspillet i winamp, I-Tunes, Mediaplayer 11 - samme nedslående resultat

Kunne lyde som om en eller anden basal clockfrekvens er løbet løbsk,
enten i styresystem eller på bundkort.

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : Uffe Junker, Gedser

Dato : 18-02-07 16:36

> Mice Jagger? ;)

- nu har han fået sin normale stemme igen - den eneste(og nemmeste løsning
var formatering af harddisken)

mvh.

ffe