Jeg bestilte for laaaang tid siden 128x512 ADSL hos TDC og blev lovet
en linie d. 11 juni.
Jeg skulle afhente en ISDN pakke i Hørsholm (bor i Helsingør) og skulle
så montere og forbinde delene inden denne dato + netkortet, forstås!
Mit ISDN så ikke ud som det på billedet, hvilket jeg fik at vide skyldtes at
jeg det gamle ISDN opsat.
Jeg sagde at jeg havde haft det lige mindre end et år, hvilket ikke kunne
være rigtigt da jeg i så fald ville have haft den rigtige opsætning.(?!)
Det betød at der skulle en tekniker ud og "opdatere mit gamle ISDN" for
at jeg kunne gøre det selv løsningen. (det koster !!)
D. 11 juni blev slettet og nu skulle jeg så vente til d. 29 juni, for at få lavet
hele herligheden på én gang.
Det skulle vel lige kunne slæbe an, hvis det ikke var fordi at TDC glemte
at komme.
Efter et større opklaringsarbejde med en TDC ansat, som ikke kunne se
andet end at min 11 juni-dato var blevet sløjfet og at der ikke var lavet en
ny aftale, gør at nu kan jeg først få entekniker ud d. 23 juli.
???:
1: Teknikeren der opsatte mit ISDN gav mig en opsætning som ikke var tidsvarende og følgelig gør at jeg ikke kan gøre det selv, som
jeg burde
kunne skulle! (uptodate burde være gratis.....ik´??)
2: TDC glemmer at indføje en ny teknikerbesøg og åbningsdato.
(tydelig aftale i tlf.)
3: Jeg tager fri fra arbejde for at være tilstede mellem 7:30 og 16:00.
(TDC udeblev) (De modtager næppe en regning på en dagsløn)
4: Ventetid. (som bekendt er _urimelig lang_ for den der venter)
Jeg gider ikke at brokke mig i smadder over dette, men hvad må man med
rimelighed kunne forvente/forlange som kompensation for dette.
fri tekniker + db-speed i 3 mdr...??
--
Flemming
NYT:
www.zillyink.dk