MS Windows
briani 27239
Fejl.
Fra : Leif Christensen

Dato : 16-02-07 10:30

Hej alle læsere.
Er der her en som ved hvorfor jeg får en fejlmeddelelse:

IEXPLORE.EXE har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
Og så valg forneden: Fejlfinding, Send fejlrapport og Undlad at sende.

når jeg bl.a. går ind på www.frederikshavnerbilletten.dk,
www.sonderborgbilletten.dk, www.billetten.dk, www.sony.dk og andre som jeg
ikke lige kan komme i tanker om.

Hilsen Leif.

Fra : hcma

Dato : 16-02-07 10:53

"Leif Christensen" <oz8gw@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> IEXPLORE.EXE har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
> Og så valg forneden: Fejlfinding, Send fejlrapport og Undlad at sende.

Jeg får nøjagtig det samme og mener det har noget med tilføjelsesprogrammer
at gøre (Funktioner -> administrer tilføjelsesprogrammer -> o.s.v.)
Jeg har opgivet (gider ikke) at gøre noget ved det og benytter så Firefox
som alternativ browser.
m v h
hcma

Fra : jama

Dato : 16-02-07 11:14

hcma wrote:
> [...]
> tilføjelsesprogrammer at gøre (Funktioner -> administrer
> tilføjelsesprogrammer -> o.s.v.) Jeg har opgivet (gider ikke) at gøre

Jeg tror du er inde på noget af det rigtige. Han kan disable forskellige
aktiv X opjekter, der måske er skyld i hans problem. Han kan også prøve sig
frem, og disable andre opjekter og så se, om det hjælper på hans problem.
Eller, som du forslår en anden Browser? For hjælper de andre ting ikke,
bliver han nød til det, hvis han vil se De pågælende hjemmesider.
Mvh.Jama

Fra : Pico

Dato : 17-02-07 14:36

jama wrote:

> [...]
> hjælper på hans problem. Eller, som du forslår en anden Browser? For
> hjælper de andre ting ikke, bliver han nød til det, hvis han vil se

Jeg har samme fejl, eller rettere forhåbentlig havde Jeg fulgte jeres
anvisninger efter at have gennemgået 1500 meddelser i browser gruppen. Det
forekom nogle gange at folk fik den omtalte fejl. Jeg heftede mig så ved at
der i forbindelse med IE 7 flere gange var nævnt at QUICKfind BHO object gav
fejl. Den kunne jeg så ikke finde i indlæste tilføjelsesprogrammer, derfor
kiggede jeg i "Tilføjelsprogrammer, der er blevet brugt i Internet Explore".
Efter at have deaktiveret den får jeg ikke omtalte fejlmeddelse, det er så
åbendbart synderen.
Jeg har lagt et billede i dk.binaer der viser hvor jeg har deaktiveret.
Håber det hjælper.
--
MVH
Pico