MS Windows
briani 27239
Har i læst det her
Fra : Per Christiansen

Dato : 16-02-07 08:02

Med XP ringer man bare ind og får en ny kode men hvad med vista ?

http://www.comon.dk:80/index.php/news/show/id=30067

Fra : reno

Dato : 16-02-07 08:44

Jeghar ringet til microsoft, og de siger at det bliver på samme måde som med
xp, man skal ringe der ind og få den genaktiveret.

mvh reno

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 16-02-07 09:11

"Per Christiansen" <p@lite.dk> skrev i meddelelsen

> Med XP ringer man bare ind og får en ny kode men hvad med vista ?

Så vidt jeg har læst mig til af officielle Microsoft udtalelser, så var det
vidst oprindeligt et lidt andet system end XP, men de gik tilbage til samme
vilkår, grundet massive protester fra producenter osv...

Så uden er være 100% sikker, så tror jeg ikke at det bliver noget problem,
da man blot kan ringe ind og få genaktiveringskode...

Af personlige erfaringer kan jeg sige at jeg havde en score på 2,0 i System
score, så skiftede jeg graffikkort, så fik jeg 4,5 (bruger laveste element
score til samlet score, således kan man sagtens have 5,7 i CPU score, og 1,0
i system score hvis en anden del er elendig). Så selvom jeg fik en
fordobling, har jeg ikke set skyggen af beskeder fra Vista selv ang.
hardware ændring...!

/ Jonas