MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Winice og softice? Hvordan fjerner man det~
Fra : Kim2000

Dato : 15-02-07 20:56

Her køber man Devastation, installere det og så får man følgende besked, at
man ikke må have en debugger kørende.

Det betyder at programmerne winice og/eller Softice ikke må køre? Og hvad
fanden er det så? Hvorfra skulle jeg vide? Og hvorfor skal jeg overhovedet
belemres med den slags ævl? Slå lortet fra fra hvis det ikke kan arbejde med
det tændt og så tænd det igen når jeg lukker spillet.

Kort sagt, hvad er det for noget jeg skal lukke ned? Når jeg leder på nettet
kommer der ikke nogle løsninger frem til at fjerne de programmer jeg
åbenbart skulle have kørende?

Jeg har XP, som spillet hævdes på pakken at kunne køre med. Åbenbart er det
heller ikke muligt at finde et patch til spillet, da man skal betale for
alle de steder jeg har været rundt til eller også bliver man kastet rundt
mellem siderne uden nogensinde at komme nærmere på målet.

Jeg har fjernet Daemontools (og genstartet).

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.