MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Slå systemlyden fra?
Fra : Martin Ploug

Dato : 14-02-07 18:50

Hej

Jeg bruger Windows 2000.

Er det muligt én gang for alle at slå den irriterende bip-systemlyd fra?
Lyden kommer bl.a. når jeg modtager post, tømmer skraldespanden, og
når der kommer en alert.

Jeg har været i Control Panel > Sounds and Multimedia og slå lydende fra
+ genstartet, men det har ikke fjernet lyden.

Nogen, der har et bud?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : torben

Dato : 14-02-07 22:56

hej.
Det lyder som om at du har prøvet følgende. Men prøv en gang til.
i Lyde og lydenheder i kontrolpanelet- og lyde fanen og markere den/de lyde
det drejer sig om og vælge nedenunder - øverst oppe -ingen-.
Hilsen
torben

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-02-07 14:04

torben <spamfri@spamfri.dk> skrev:
>hej.
> [...]

Hej Torben

Jeg kan ikke finde noget der hedder Lyde og lydenheder.
Skal jeg ind under Multimedier eller Systemm i Kontrolpanelet?

Jeg minder lige om, at det er i Windows 2000.

Mvh. Martin

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-07 14:58

> Hej Torben
>
> Jeg kan ikke finde noget der hedder Lyde og lydenheder.
> Skal jeg ind under Multimedier eller Systemm i Kontrolpanelet?

du skal ind under lyde i kontrolpanelet... Den mest irriterende lyd der
straks bør slåes fra hedder ´start navigation´

Hilsen Palle

Fra : Martin Ploug

Dato : 16-02-07 18:13

Palle Johansen skrev:

> du skal ind under lyde i kontrolpanelet... Den mest irriterende lyd
> der straks bør slåes fra hedder ´start navigation´
>
> Hilsen Palle
Hej

Tak for jeres indlæg.
Jeg har fået løst problemet via mit spørgsmål på www.eksperten.dk
http://www.eksperten.dk/spm/762819

Løste det ved at gøre følgende:

"Du kan også prøve at Højreklikke på Denne Computer->Administrer, vælge
Enhedshåndtering, klikke Systemenheder og deaktivere Systemhøjtaler"

og - med samme fremgangsmåde som ovenstående:

"Start Enhedshåndtering.
Menuen Vis >Vis skjulte enheder.
Klik Ikke-Plug and Play-drivere.
Find Beep >Højreklik >Deaktiver.
"

Ved dog ikke, om fjernelse af Beep er nødvendigt, hvis man først har
slået systemhøjtaleren fra.

Mvh. Martin