MS Windows
briani 27239
Overgang fra XP x64 til Vista x64
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 14-02-07 18:21

Ja jeg har i cirka halvandet år kørt med Windows XP x64 og været rigtig glad
for det. Jeg har planer om at opgradere til Vista Ultimate x64 nu, men jeg
har bare lige et par enkelte spørgsmål først:

Kan jeg køre Steam (Counter-strike) samt køre en HL dedicated server til
Counter-strike under Vista? Begge dele fungerer fint under x64 lige nu. Jeg
har googlet lidt på det, men det ser ud til at folk har forskellige
erfaringer rundt omkring. Nogen herinde som har erfaringer?

Jeg går ikke ud fra der er andre ting jeg får problemer med, når nu jeg i
forvejen kører x64?

På forhånd tak!

Mvh Morten

Fra : Thomas S Larsen

Dato : 15-02-07 19:05

Har ikke haft nogle problemer med Steam. Husk at køre den som administrator
eller vil opdateringer fejle. Har ikke prøvet dediceret server, men kan ikke
se det skulle give problemer.