Baggrundsbillede vises ikke i IE7 og Firef~
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 15-02-07 10:16

Hej

Nogen der kan forklare hvorfor jeg ikke kan få vist et baggrundsbillede
i IE7 og firefox med følgende kode:

'fileadmin/user_upload/portefoelje_websize/dronningensgade34.jpg' );
background-repeat: no-repeat;width: 100%; height: 100%;
background-position: center center;"></div>

I IE6 virker det fint.

/Brian

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-02-07 10:35

Brian Bendtsen skrev:

> Nogen der kan forklare hvorfor jeg ikke kan få vist et
> baggrundsbillede i IE7 og firefox med følgende kode:

Hvis du viser et link til din side er det meget lettere at hjælpe.

Se evt. <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 15-02-07 10:43

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Hvis du viser et link til din side er det meget lettere at hjælpe.
>
> Se evt. <http://infimum.dk/HTML/hjaelpmig.html>.

www.gl-ejendomsinvest.dk/test.htm

/Brian

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-02-07 11:36

Brian Bendtsen skrev:

> www.gl-ejendomsinvest.dk/test.htm

Takker.

Det er en klassisk fejl. Du har sat højde/bredde på #singleImage
til 100%, men ikke defineret nogen højde på omgivelserne. Hvis du
(forsøgsvis) sætter en kant på body eller singleImage, kan du se at
den får højden 0.

Et hurtigt fix til siden er følgende:

   html, body{ height: 100%;}

Noget helt andet er at billedet ikke ligefrem ligner et
baggrundsbillede - hvis det har betydning for indholdet på siden,
bør det placeres som et normalt billede (så sikrer du også at det
kommer med i en udskrift af siden).

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 15-02-07 12:00

Hej