MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Bedste freeware regcleaner?
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 12:10

Har hørt om flere der har haft problemer med freeware regcleaners. Er der
et der er pålideligt og hvor hentes det?
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 12:17

"Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse
> Har hørt om flere der har haft problemer med freeware regcleaners. Er der
> et der er pålideligt og hvor hentes det?
> [...]

Her i huset synes jeg at Ccleaner gør det helt godt. Første gang jeg kørte
den, var der en tydelig forbedring af hastighed, og pudsigt nok, så var den
nu lige pludselig væsentlig hurtigere til at lukke ned end tidligere, hvor
maskinen ku' "hænge" i adskillige minutter før den lukkede.

mvh Ebbe

Fra : hcma

Dato : 14-02-07 12:36

> [...]
> Har hørt om flere der har haft problemer med freeware regcleaners. Er der
> et der er pålideligt og hvor hentes det?

http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no33
m v h
hcma

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 16:52

On Wed, 14 Feb 2007 12:10:10 +0100, Kurt Hansen wrote:

> Har hørt om flere der har haft problemer med freeware regcleaners. Er der
> et der er pålideligt og hvor hentes det?

Tak til Ebbe og HCMA for svar. Jeg kiggede lidt på de anbefalede
programmer, men fandt at de var for begrænsede. Og så havde jeg helt glemt
mit nytårsfortsat: at købe al software til under 200 kr. uden at blinke.

Det ledte mig frem til at købe Uniblue Registry Booster.
(http://www.liutilities.com/products/registrybooster/, hvis nogen skulle
være interesseret).
--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Bent Mortensen

Dato : 15-02-07 17:27

> [...]
> Har hørt om flere der har haft problemer med freeware regcleaners. Er der
> et der er pålideligt og hvor hentes det?

Hej hvorfor ikke bruge Windows egen programmer de renser godt ud
prøv det link http://onecare.live.com/site/da-DK/default.htm?mkt=da-DK

v/h Bent

Fra : Jubii

Dato : 15-02-07 23:30

Bent Mortensen formulerede:
> "Kurt Hansen" <"kurt-snabel-towle-de-kå"> skrev i en meddelelse
>
> Hej hvorfor ikke bruge Windows egen programmer de renser godt ud
> [...]

Tror du da selv på at MS formår at lave sådant
et program, når de ikke formår at lave et OS
der virker *ordentligt*

Fra : Ole Christiansen

Dato : 16-02-07 09:13

"Jubii" <bobbyl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Bent Mortensen formulerede:

> Tror du da selv på at MS formår at lave sådant
> et program, når de ikke formår at lave et OS
> der virker *ordentligt*

Sikke dog et bøvset svar. Bondekarl.

/Ole

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 16-02-07 09:29

"Ole Christiansen" <ofc£@£mail.£tele.£dkfjern£> skrev i en meddelelse

> Sikke dog et bøvset svar. Bondekarl.
>
> /Ole

Enig.
Alt for mange glemmer ALDRIG at reklamere for deres egne antipati'er.
De glemmer bare at hjælpe den, der spørger til at komme videre.

/Jørgen

Fra : Peter Loumann

Dato : 18-02-07 21:52

On Thu, 15 Feb 2007 23:29:43 +0100, Jubii wrote:

> Bent Mortensen formulerede:

> Tror du da selv på at MS formår at lave sådant et program,

Nu skal jeg ikke svare for Bent, men da dette er åbent forum, blander jeg
mig: Det ser jeg ingen grund til ikke at tro.

> når de ikke formår at lave et OS der virker *ordentligt*

Nå? Hvad er du utilfreds med? Hvilket OS synes du er bedre? Det store
flertal af pc-brugere vælger windows. Det gælder også dig hvis jeg skal tro
din header: Microsoft Outlook Express. Hvorfor?

http://huse-i-naestved.dk