MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
VLC media player fejl?
Fra : Brian Hansen

Dato : 14-02-07 11:55

Hey there.

Prøver at se dvd film via VLC media player,
men efter et stykke tid fryser billedet og lyden køre videre?

Hvis jeg kigger under Windows Jobliste står der:
VLC (hardware YUV overlay DirectC output)

Nogen der ved hvad det vil sige og gerne hvad jeg gør ved det?

Køre XP SP2

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-02-07 12:49

"Brian Hansen" <brian_hansen@despammed.com> wrote in message
> [...]
> VLC (hardware YUV overlay DirectC output)
>
> Nogen der ved hvad det vil sige og gerne hvad jeg gør ved det?

Prøv at se om der ikke er noget her
http://www.google.dk/search?hl=da&q=hardware+YUV+overlay+Directx+output+vlc&meta=
du kan bruge. Du skriver DirectC, mon ikke du mener DirectX?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på email.

Fra : Brian Hansen

Dato : 14-02-07 21:25

Jørgen Nielsen skrev i en meddelelse:

> Prøv at se om der ikke er noget her http://www.google.dk/search?hl=da&q=hardware+YUV+overlay+Directx+output+vlc&meta=
> du kan bruge. Du skriver DirectC, mon ikke du mener DirectX?

Selvfølgelig DirectX og ikke C...
Takker for linket, men prøvede at hente den nyeste v. tyder på det hjalp.

--
M.v.h

Brian Hansen