MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
norton spørgsmål
Fra : not@home.se

Dato : 13-02-07 19:19

hej jeg har norton symantec virusscanner men jeg er i tvivl om den
opdaterer dagligt som jeg har sat den til.

hvordan kan jeg se om den går på nettet og tjekker efter opdateringer
på det klokkeslet jeg har sat den til ?

hvad kan jeg åbne for at se om den går på nettet ?

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 14-02-07 15:51

not@home.se kom med denne ide:
> [...]
> på det klokkeslet jeg har sat den til ?
>
> hvad kan jeg åbne for at se om den går på nettet ?

På den Norton vi bruger her, kan vi klikke på ikonet i systembakken,
herefter kan vi se hvilken dato den angiver. Måske ikke det samme for
dig, vores får opdateringerne fra vores antivirus-server, og den henter
opdateringer daglig. Datoerne hos klienterne viser rent faktisk også
dette...
Jørgen

Fra : Ricko.

Dato : 14-02-07 18:35

<not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> på det klokkeslet jeg har sat den til ?
>
> hvad kan jeg åbne for at se om den går på nettet ?
er det en 2000 udgave du bruger , eller er det noget der er nyere , og er
det win 95-98 , hvis det er det så glem det hele og få lidt grej der er
noget nyere

Fra : not@home.se

Dato : 15-02-07 20:31

On Wed, 14 Feb 2007 18:35:23 +0100, "Ricko." <Ricko@livsnyter.com>
wrote:

><not@home.se> skrev i en meddelelse

>er det en 2000 udgave du bruger , eller er det noget der er nyere , og er
>det win 95-98 , hvis det er det så glem det hele og få lidt grej der er
>noget nyere

det er en 9.0 vist nok en 2004 udgave jeg bruger win xp pro