Billede bliver ikke hvor det skal i IE7 (n~
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-07 20:23

Hej.
Hvordan kan det være at stjernen ( http://siggis.dk/tests07/testie7.html )
lægger sig ovenpå teksten når man skalerer siden op og ned i IE7? Er der en
måde at fiksere den på (altså så den bliver mellem de 2 ord hvor man har sat
den)?

--
Mvh SNA
http://siggis.dk/

Fra : jopa

Dato : 13-02-07 21:01

SNA skriblede bla:
> Hej.
> Hvordan kan det være at stjernen (
> http://siggis.dk/tests07/testie7.html ) lægger sig ovenpå teksten når
> man skalerer siden op og ned i IE7?

Gør den ikke i min

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-07 21:15

"jopa" skrev :

> Gør den ikke i min

Den kravler ikke ind over ”lægger”?

http://siggis.dk/tests07/gemttekst.png

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 13-02-07 21:35

SNA skrev:
> [...]
> måde at fiksere den på (altså så den bliver mellem de 2 ord hvor man har sat

Det sker kun, når man bruger zoom-værktøjet
og ikke når man bruger tekststørrelsesværktøjet.

Hvad årsagen er er svært at sige, men det har
nok noget at gøre med, at browseren ikke har
nogen oplysning overhovedet om elementets bredde.

Jørgen Farum Jensen
Håndbog i websidekonstruktion:
http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
..

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-07 22:06

"Jørgen Farum Jensen" :

> Det sker kun, når man bruger zoom-værktøjet
> og ikke når man bruger tekststørrelsesværktøjet.

Det har du da ret i. Jeg havde i farten ikke lige set at det jo er 2
forskellige værktøjer.
Opera, der så vidt jeg kan se kun benytter sig af zoom-værktøj, kan godt
finde ud af det. Så kan man jo håber det kommer.
--
Mvh SNA
http://siggis.dk/