Udskiftning af cover til w810i ?
Fra : SpookiePower

Dato : 13-02-07 17:05

Er der nogle som ved hvor man kan få udskiftet
det gamle cover på en w810i, evt en butik/kæde
som kan gøre det til en rimelig pris ?

Jeg spurgte selv i Telekæden, og de skulle have
500 kr + cover for det, da mobilen skulle på værksted
for at få det gjort. Det vil jeg ikke betale.

Jeg overvejer lidt at gøre det selv, men ved
ikke hvor svært det er. Nogle der har erfaring
her ?

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-02-07 17:24

Lige den model, har jeg ikke den store erfarring med, men har lavet en del
T68i og et par K700i.

Men det skulle være til at gå til med.

Prøv at google dig frem til noget...

Fra : SpookiePower

Dato : 14-02-07 09:13

Anders (6400) wrote:
> Lige den model, har jeg ikke den store erfarring med, men har lavet en del
> T68i og et par K700i.
>
> Men det skulle være til at gå til med.
>
> Prøv at google dig frem til noget...

Det vil jeg prøve. Nu da du har prøvet andre
modeller, ville jeg høre om cover + indmad
som regl bare "klikkes" sammen eller skal man
have fat i den lille skruetrækker ?

Fra : Thomas Andersen

Dato : 17-02-07 00:56

Hejsa
Du kan sagtes klare det selv
Her er en guide til K750i (men samme fremgangsmåde)
http://www.formymobile.co.uk/k750ilcd.htm
God weekend,

Mvh Thomas
www.CellShoppen.dk