mindeste nokia
Fra : Sørensen

Dato : 11-02-07 13:27

Hvad er den mindeste NOKIA pt. ?.. evt. Andet fabrikat hvis den er meget
mindre

--
vh.
Sørensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-02-07 13:35

Tilgængelig eller ej ?

De fleste Nokia'er er nogenlunde samme størrelse !

Så er der SonyEricsson, lavede for nogle år tilbage en model der hed T68(i)
og en T68. De kan fåesi brugt stand.

Samsung laver også nogle små modeller, specielt X og E modellerne, da de er
klap telefoner.

Motorola lavede deres V50, men den er nok ikke til at få fat i mere.

Fra : Sørensen

Dato : 11-02-07 14:12

"Anders skrev
> [...]
> er klap telefoner.
>
> Motorola lavede deres V50, men den er nok ikke til at få fat i mere.

Det må gerne være ny eller nyere brugt.
Kan huske nokia lavede een en gang som hed 8210 8310 eller noget i den
retning der var hvist en del problemer med den men den var meget lille.
Syntes også Nokia havde een MEGET lille en der kunne hænge i en halskæde
uden display.

vh.
Sørensen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-02-07 14:50

Den syntes jeg ikke lige jeg kan huske
Vedr. 8210 og 8310 så sælges de stadigvæk som brugte, på div. salgssteder.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 12-02-07 14:25

Sørensen wrote:
> Hvad er den mindeste NOKIA pt. ?.. evt. Andet fabrikat hvis den er
> meget mindre

Denne her kunne være et bud:

http://www.mobil.nu/ArticlePages/200702/12/20070212122112_MDK169/20070212122112_MDK169.dbp.asp

Ebbe

Fra : Nismo

Dato : 12-02-07 16:18

Er temmelig sikker på at den mindste Nokia er 6100, det var hvertfald den
mindste da den lige udkom, og jeg mener ikke der er kommet nogen mindre fra
Nokia.

--

Nismo