sim life stories
Fra : Ole Larsen

Dato : 11-02-07 20:21

Hej

Min datter fået Sims Life Stories, men hun kan kun kører det i minimeret
tilstand - det må da være muligt at få fuld skærm på, eller hvad?

Mvh, Larsen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 11-02-07 20:25

On Sun, 11 Feb 2007 20:20:57 +0100, "Ole Larsen" <wibolt@Slarsen.dk>
wrote:

>Min datter fået Sims Life Stories, men hun kan kun kører det i minimeret
>tilstand - det må da være muligt at få fuld skærm på, eller hvad?

Nu kender jeg ikke lige spillet, men prøv at tryk ALT + ENTER når du
har gjort vinduet aktivt, det plejer at være genvejen til fuld skærm.

Alternativt, hvis ovenstående, skal du nok prøve at kigge i options i
selve spillet, kig efter der hvor der står resolution/opløsning.

--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.