Tvang:Gule fagforeninger chikaneres(Politi~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-07 07:04

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G63EBG318G4G0G

At psykiatri og praktiserende læger tvangsindlægger langt flere på
"gule papirer" altså uden voldsrisiko end på "røde"
- mere på behandlings-kriterium end på fare-kriterium -
, er nok fordi ARBEJDSGIVERNE kan lide
_LO&normalitet_,
så der skal skabes en grundopfattelse om, at
er du Gennemsnitlig i alt, er du God i alt.

En arbejdsmand på Lindøværftet som min far beundrede for sin
fantastiske faglige dygtighed og som var epokeskabende individualist i
alt i Kerteminde, var ukritisk overfor 1. at Lindøværft helt som
Carlsberg er totalt LO-domineret via personalekontorets
kontingentopkrævning
2. at min farbror var blevet tvangsindlagt, blot for at være lidt
sær - og sejt og sundt levede længere og mere harmonisk end sine
mange søskende i vor families Kertemindesommerhus, hvor arbejdsmanden
og hans kone var hyppig gæst, og kendte min totalt glade ufarlige og
problemfri kemimagister-farbror.

Anti-individualisme er muligvis værre i DK end i ulande - men det er
ikke let at afgøre. Kan nogen sige noget positivt om LO's skjulte og
effektive kamp imod de såkaldt "gule" bl.a. kristelige fagforeninger?
Ved at fondsstøtte og kalde gruppepres-bøllerne i BZ-huset for
"individualister" håber 3F at mildne sit stalinist-image.
Mafia-ensretning, som autonome og formanden Hans Jensen elsker, er
noget skidt - og har sin paralel hos netbetjente på Usenet.

11% af lærere i folkeskolen udsattes for vold og trusler i 1992
22% af lærere i folkeskolen udsattes for vold og trusler i
2005(Politiken d.d.)
og det vil nok stige, når Ritt og politiet belønner
Ungdomshuspsykopater for deres vold mod milde autoriteter.
Ligesom statens overbærenheden imod Christiania skabte vild vækst i
antal butikstyverier over hele landet.
Faderhus og kristne fagforeninger er ikke i alliance, men begge voldes
imod og udsættes af stærke statsvennegrupper for alskens sadistiske
chikane, så "Danskerne er et kristent folk" er god sentens på mit hus,
selvom jeg kun er kulturkristen.