TIME Magazine, 12. feb.
Fra : Jesper

Dato : 11-02-07 23:23

Køb TIME Magazine i morgen, mandag d. 12. feb. Der er en DVD vedhæftet
med en dokumentarfilm om tyrkernes folkemord på armenerne. Det bliver
nok ikke nogen kioskbasker i Istanbul.

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Kaliffen T I M ~

Dato : 12-02-07 08:44

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Køb TIME Magazine i morgen, mandag d. 12. feb. Der er en DVD vedhæftet
> med en dokumentarfilm om tyrkernes folkemord på armenerne. Det bliver
> nok ikke nogen kioskbasker i Istanbul.
>
> --

Hvorfor betale dyrt for den DVD?
Det er meget billigere at købe sådanne DVD´er fra bror Said Mansour; og så
har han et større udvalg, fx. World Trade Centret, Iraq, London, Madrid,
Palæstina, Kashmir osv. Han har et tilbud på "Køb to folkemord og få et
gratis oveni".
LOL!

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-02-07 10:42

"Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> wrote in message

> [...]
> har han et større udvalg, fx. World Trade Centret, Iraq, London, Madrid,
> Palæstina, Kashmir osv. Han har et tilbud på "Køb to folkemord og få et

Du glemmer, at alle hans folkemord begået af muslimer kaldes retfærdige
"martyroperationer", mens den mindste krummen af bare ét hår, på en
rettroende muslim, kaldes "folkemord". - men ellers har du helt ret.

Men a propos emnet, så hørte jeg forleden det allernyeste fra den
islamistiske verden, - en af pingerne i England, og endog sagfører, så han
er formodentlig ikke helt evnesvag, fik også givet "os" skylden for de
arabiske muslimers massemord på de sorte muslimer i Darfur. Ja, hvorfor ikke
tage det hele med, når man nu er i gang, fakta eller realiteter betyder jo
intet for en from troende

Hvorfor være sur, når man kan være Mansour.