Fw: Upprop för att hemkalla de svenska tru~
Fra : Rolf Martens

Dato : 11-02-07 19:31

Jag har idag lagt till på min hemsida www.rolf-martens.com, i
dess sektion "News with brief comments":

Söndag 11 februari 2007 (NWBC 239, Swedish) Fw: Upprop för att
hemkalla de svenska trupperna från Afghanistan

2007-02-11, 17:41 GMT:

Jag vidarebefordrar det här uppropet, som jag stöder.

Fra : Henrik Bengtsson

Dato : 11-02-07 19:38

"Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> skrev i meddelandet

> Det strider mot den traditionella svenska neutralitets-
> politiken

Vilken traditionell svensk neutralitetspolitik? Du menar att vi inte längre
hävdar att vi är neutrala samtidigt som vi springer andras ärenden?
--
Henrik Bengtsson
---

Fra : Usenet Rulez

Dato : 12-02-07 07:57

Den stentokiga "Rolf Martens" <rolf.martens@comhem.se> lyckades få sina
tourettlämmar att lämmna efter sig följande dynga, news:UhJzh.32830
$E02.12952@newsb.telia.net:, i swnet.diverse, den sö 11 feb 2007
07:31:16p, har ni som jag problem med det så är adressen
rolf.martens@comhem.se ...

> [...]
> hemkalla de svenska trupperna från Afghanistan
>
> 2007-02-11, 17:41 GMT:
>
> Jag vidarebefordrar det här uppropet, som jag stöder.

ja jag byter gärna de svenska soldaterna mot afganerna, dvs afganer i
sverie tillbaka till afganistan och svenska soldater hem till sverige.

Fra : -Kjelle

Dato : 12-02-07 17:11

Usenet Rulez wrote:

> ja jag byter gärna de svenska soldaterna mot afganerna, dvs afganer i
> sverie tillbaka till afganistan och svenska soldater hem till sverige.

Vad anser du om Afghan?
--
Kjelle

Fra : J & P