Putin om Saddams henrettelse
Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-02-07 13:27

Putin er i Saudiarabien og i et TV interwiew bliver han spurgt om han har
set henrettelsen, han bekræfter og udtrykker sin forfærdelse over den
grufulde begivenhed. Man kan ikke lade være med at tænke på de meget omtalte
giftmord på Putins kritikere.

Fra : Peter B. P.

Dato : 11-02-07 13:34

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> [...]
> grufulde begivenhed. Man kan ikke lade være med at tænke på de meget omtalte

TZAR Putin om jeg må bede! :p

Og ja, han er en KGB-bøddel. Ingen tvivl om det.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : BigBother

Dato : 11-02-07 14:32

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> Putin er i Saudiarabien og i et TV interwiew bliver han spurgt om han har
> set henrettelsen, han bekræfter og udtrykker sin forfærdelse over den
> grufulde begivenhed.

Ja, Saddam var lige en mand efter kammerat Pooty-Poot's hoved.

--
Never in modern history has an event of such cataclysmic significance been
shrouded in such mystery.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-02-07 18:06

BigBother <no@no.no> wrote:

> "Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse

> Ja, Saddam var lige en mand efter kammerat Pooty-Poot's hoved.

Putin har faktisk afskaffet dødsstraffen i Rusland, da 'den strider mod
hans kristne tro'. Han har ganske simpelt gjort som Boris Jeltsin
begyndte på: at benåde alle dødsdømte til livsvarigt fængsel. Og derfor
er domstolene begyndt at tage det ad notam; ikke flere dødsdomme.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-02-07 18:33

> [...]
> begyndte på: at benåde alle dødsdømte til livsvarigt fængsel. Og derfor
> er domstolene begyndt at tage det ad notam; ikke flere dødsdomme.

Sludder dødsstraffen er kun afskaffet i Rusland, da 'den var en forhindring
for Ruslands optagelse i divs parlementariske organer såsom europarådet.
Ellers havde de hængt og skudt folk som de plejer.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-02-07 19:06

> [...]

> for Ruslands optagelse i divs parlementariske organer såsom europarådet.
> Ellers havde de hængt og skudt folk som de plejer.

Jeg refererede til hans offentligt kendte argumenter for afskaffelsen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 17-02-07 21:31

> [...]

Hvis du ser på de mange giftmord og Putin´s brutale udtalelser vedr
kastrering af kritiske opponenter så har jeg sandelig svært ved at tage
Putins kristne sindelag alvorligt. Men gid det var sandt.

Fra : Per Rønne

Dato : 18-02-07 13:05

Poul Nielsen <mega@lan.com> wrote:

> "Per Rønne" <per@RQNNE.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du ser på de mange giftmord og Putin´s brutale udtalelser vedr
> kastrering af kritiske opponenter

Det drejede sig nu om muslimske terrorister, hvor han gjode opmærksom på
at Rusland havde mange muslimer, så man havde erfaring i amputationer af
[dele af] de mandlige genitalier ...

> så har jeg sandelig svært ved at tage Putins kristne sindelag alvorligt.
> Men gid det var sandt.

Måske skulle du studere Sankt Konstantin den Stores levned lidt nærmere.
Man går ikke som romersk kejser uberørt gennem livet, og der var en
grund til at han kunne møde sin Skaber mere ren end et nyfødt barn.

Han ventede med dåben til sit dødsleje ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 11-02-07 15:08

On Feb 11, 1:26 pm, "Poul Nielsen" <m...@lan.com> wrote:

> [...]
> grufulde begivenhed. Man kan ikke lade være med at tænke på de meget omtalte

Måske tænkte han på hans egne mulige fremtidsudsigter.

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...