zeki -du skylder.....
Fra : Malene P

Dato : 11-02-07 13:03

...... os fortsat en beskrivelse af, hvilken myte, du aflivede. Hvilken myte
, Zeki? Hvilken???

Malene P

Fra : Tveskaeg

Dato : 11-02-07 13:55

On Sun, 11 Feb 2007 13:02:39 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>..... os fortsat en beskrivelse af, hvilken myte, du aflivede. Hvilken myte
>, Zeki? Hvilken???
>
>Malene P

Jeg går på mine hænder
ikke mine fødder.
Udenfor regner det og
på bordet står koppen fra igår.

Fra : Zeki

Dato : 11-02-07 18:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ..... os fortsat en beskrivelse af, hvilken myte, du aflivede. Hvilken
> myte
> , Zeki? Hvilken???

Sikke dog en interesse. Fremragende.

Til dit spørgsmål: Myten om at der kommer flere og flere unge kriminelle
indvandrere i storbyerne, bliver helt - eller delvist - aflivet når det kan
konstateres at "der er blevet længere imellem, at unge kriminelle
indvandrere fremstilles i Københavns Dommervagt."

Mvh
Zeki

Fra : Malene P

Dato : 12-02-07 19:01

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konstateres at "der er blevet længere imellem, at unge kriminelle
> indvandrere fremstilles i Københavns Dommervagt."

Det er da ikke nogen myte, der er aflivet. Men måske er en ubehagelig
udvikling ved at vende med bitte små skridt og det kan ingen vel have noget
imod.

Malene P

Fra : Martin

Dato : 12-02-07 01:04

On 11 Feb., 18:11, "Zeki" <Z...@nope.dk> wrote:

> [...]
> konstateres at "der er blevet længere imellem, at unge kriminelle
> indvandrere fremstilles i Københavns Dommervagt."

Overrepræsentationen blandt unge indvandrere og efterkommere under 18
år i Købehavns Dommervagt i 2002, 2003 og 2004:
4,1
5,7
11,7

Som vi ser varierer tallene noget.

Jyllands-Posten den 17. december 2004 har Århus politimester Jørgen
Illum nægtet at fremkomme med en tilsvarende opgørelse fra Århus.

Altså der er lokaliteter i DK hvor politisk korrekthed eller decideret
grasserende rødfascisme bevirker at tallene skal skjules.
Hvorfor må sociologer og kriminologer ikke se disse tal?

Man må konkludere at rødfascister ikke vil diskutere samfundsforhold
på baggrund af verificerbare data

Mvh
Martin

Fra : Zeki

Dato : 12-02-07 07:12

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>Overrepræsentationen blandt unge indvandrere og efterkommere under 18
>år i Købehavns Dommervagt i 2002, 2003 og 2004:

Og hvad har det med udviklingen 2005 og frem at gøre?

>Man må konkludere at rødfascister ikke vil diskutere samfundsforhold
>på baggrund af verificerbare data

Det ved jeg ikke om de vil. Jeg kan blot konstatere at der er "blevet
længere imellem, at unge kriminelle indvandrere fremstilles i Københavns
Dommervagt" som der står. At tallet er faldet 36% fra 2005 til 2006 og at
den "negative udvikling er vendt."

Men du mener måske at chefpolitiinspektør Per Larsen lyver?

Igen: Myten om at der kommer flere og flere unge kriminelle invandrere (i
København) er hermed aflivet.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-07 07:22

"Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote in message
> [...]
>
> Igen: Myten om at der kommer flere og flere unge kriminelle
> invandrere (i København) er hermed aflivet.

På ti år har jeg tyve Nørrebroeksempler på at politiet
underrapporterer vold - konsekvent og markant.

Mørketallene i statistikken er ENORME. Vildledningen er endnu mere
total end vedr antallet af muslimer i landet

Ser man på PerLarsen&Hanne typernes forkælelse af BZ, er det da klart
at også BZ-våbenbrødrene, muslimbanderne, får VIP-behandling

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-02-07 03:07

Zeki <Zeki@nope.dk> wrote:

> Igen: Myten om at der kommer flere og flere unge kriminelle invandrere (i
> København) er hermed aflivet.

Nix. DU har allerede fået forklaret at et enkelt års datapunkter ikke
kan bruges til at konkludere en skid om langtidstendenser.

Tag evt. et grundkursus i statistik.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Martin

Dato : 12-02-07 11:55

On 12 Feb., 07:11, "Zeki" <Z...@nope.dk> wrote:

> Og hvad har det med udviklingen 2005 og frem at gøre?

> Det ved jeg ikke om de vil.

Jamen, vi kan jo se at det er fordi du vender dig bort.

> [...]
> den "negative udvikling er vendt."
>
> Men du mener måske at chefpolitiinspektør Per Larsen lyver?

Det skulle ikke undre mig om der manipuleres med tallene.
Vi kan se at tallene varierer en del fra år til år, og forsåvidt
tallene er pålidelige må man se udviklingen over en længere periode.

Men overrepræsentation på faktor 10 - det er da et iøjnefaldende
faktum som er mange gange mere interessant end at snuble over en
tilfældig fluktuation.

Mvh
Martin