Aldrig besøg Kap Verde Øerne!
Fra : Jesper

Dato : 11-02-07 03:40

3 italienske kvinder blev overfaldet og stenet ihjel af de lokale, da de
var på ferie på Kap Verde Øerne. Den eneste overlevende italienske
kvinde har kunnet berette om det. Danske charterselskaber er også
begyndt at flyve dertil. Noget tyder på at det er en endog meget dårlig
idé at rejse til Kap Verde Øerne. I hvertfald for ikke-muhamedanere der
har deres liv kært!

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6083183.html

--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : /Peter

Dato : 11-02-07 09:27

> [...]
> dårlig
> idé at rejse til Kap Verde Øerne. I hvertfald for ikke-muhamedanere

Total boykot af alle muhamedaner landende er vist eneste løsning.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-02-07 09:54

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Total boykot af alle muhamedaner landende er vist eneste løsning.

Nu er Kap Verde ikkke specielt muslimsk. Hovedparten af indbyggerne er af
portugisisk afstamning og den dominerende religion er katolicismen.
Derudover findes en række vestafrikanske stammereligioner blandt
efterkommerne af afrikanere, der kom til øerne i forbindelse med
slavehandlen.

Jan

Fra : Henning Sørensen

Dato : 11-02-07 10:00

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derudover findes en række vestafrikanske stammereligioner blandt
> efterkommerne af afrikanere, der kom til øerne i forbindelse med

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholicism_in_Cape_Verde

Men det er åbenbart nemmere at råbe "muslim" end at undersøge sagen selv.

/Henning.

Fra : Jim

Dato : 11-02-07 10:27

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
> "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholicism_in_Cape_Verde
>
> Men det er åbenbart nemmere at råbe "muslim" end at undersøge sagen selv.

Mon ikke lige vi skal slå koldt vand i blodet, før vi fortsætter ud af den
highway, der hedder "Det er religionens skyld".
https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/cv.html

Det kunne jo være, at den skinbarlige sandhed er, at dette ikke har med
religion at gøre, men simpelthen bare dårlig opførsel og lowlife-mentalitet,
som vi ser den overalt i denne verden.

Fra : wilstrup

Dato : 11-02-07 10:49

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> religion at gøre, men simpelthen bare dårlig opførsel og
> lowlife-mentalitet, som vi ser den overalt i denne verden.

Det var ligegodt pokkers, som man nu siger: fornuftig tale fra Jim? det er
vi ikke vant til. Og det endda uden at udslynge de sædvanlige gluffer om
muslimer som verdensforbrydere par excellence? hvad er der sket, Jim, er du
blevet rask?

Fra : Pjensen73

Dato : 11-02-07 14:29

Den 11-02-2007, skrev wilstrup:
> [...]
> ikke vant til. Og det endda uden at udslynge de sædvanlige gluffer om
> muslimer som verdensforbrydere par excellence? hvad er der sket, Jim, er du

Og straks begynder du at svine Jim til, selvom du syntes det er
fornuftigt, det han skriver.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-02-07 14:33

wilstrup wrote:
> [...]
> det er vi ikke vant til. Og det endda uden at udslynge de sædvanlige
> gluffer om muslimer som verdensforbrydere par excellence? hvad er der

Jae .. Jeg var også ved at få kaffen galt i halsen.

Det er jo ligefrem nuanceret tankegang

/FL

Fra : Jim

Dato : 11-02-07 14:35

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vi ikke vant til. Og det endda uden at udslynge de sædvanlige gluffer om
> muslimer som verdensforbrydere par excellence? hvad er der sket, Jim, er
Muslimer/muhamedanere er stadig uden for pædagoisk og demokratisk
rækkevidde.
Men nu var det altså ikke muhamedanske verdensforbrydere, der stod bag denne
ugerning.
Er der andet, du vil vide?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-02-07 15:04

Jim wrote:
> [...]
> rækkevidde.
> Men nu var det altså ikke muhamedanske verdensforbrydere, der stod

Igen taler du jo med ½ vind. Ingen har vel tilstået. Det eneste man ved som
redeligt og hæderligt menneske er at ingen kan beskyldes for noget uden
beviser.

Denne vilje til at grave beviser frem før beskyldningerne, kniber det
voldsomt for for racisterne og højrefjolserne herinde.

/FL

Fra : wilstrup

Dato : 12-02-07 12:00

> Muslimer/muhamedanere er stadig uden for pædagoisk og demokratisk
> rækkevidde.

tja, det er vi så ikke enige om.

> Men nu var det altså ikke muhamedanske verdensforbrydere, der stod bag
> denne ugerning.

hvor har vi "muhamedanske verdensforbrydere"? men de pågældende forbrydere
på Kap Verde er måske så "kristne verdensforbrydere"?
> Er der andet, du vil vide?

ja, hvad skyldes dette pludselige nuancerede omslag i dine skriverier? Jeg
spørger igen: er du blevet rask? Ja eller nej?

Fra : Peter B. P.

Dato : 11-02-07 16:50

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]
> muslimer som verdensforbrydere par excellence? hvad er der sket, Jim, er du

Hey Wilstrup! Får du benægtet nogle folkemord for tiden?

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-02-07 18:46

"Peter B. P." <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse

> Hey Wilstrup! Får du benægtet nogle folkemord for tiden?

Wilstrup benægter ikke folkemord han forherliger det kommuinstiske
folkemord. Hence titlen "folkemordsforherliger".

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-02-07 03:08

Peter B. P. wrote:

> Hey Wilstrup! Får du benægtet nogle folkemord for tiden?

Hej Perlsø..

Får du lavet noget pantsvindel?

/FL

Fra : wilstrup

Dato : 13-02-07 13:02

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Perlsø..
>
> Får du lavet noget pantsvindel?

ROTFL! )

Men bare rolig -Perlesvinet har jeg i mit filter permanent! Så jo mindre jeg
ser andre svare ham, des bedre. Men den var nu god, den med pantsvindlen.
Den skal jeg huske!

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-02-07 13:32

> [...]

> ser andre svare ham, des bedre. Men den var nu god, den med pantsvindlen.

Nårh, har folkemordsbenægteren i mig i sit filter....? Tsk tsk...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-02-07 14:02

Peter B. P. wrote:

> Nårh, har folkemordsbenægteren i mig i sit filter....? Tsk tsk...

og bare rolig Perlsø .. du er sikkert også i wannabeefilteret hos PET.

Alt dit SIAD og andet lort gør at de har øje på dig.

Om så ejerene af pantautomater i oegnen af hvor du bor, også har - skal jeg
lade være usagt

/FL

Fra : wilstrup

Dato : 13-02-07 14:54

> [...]
>
> Alt dit SIAD og andet lort gør at de har øje på dig.
>
> Om så ejerene af pantautomater i oegnen af hvor du bor, også har - skal

Nu kan Perlesvinet sige hvad han vil -men for dem, der måtte tro noget
andet, så har jeg naturligvis aldrig benægtet at folkemord kan finde sted
eller at der er forekommet folkemord. Jeg har blot benægtet at man kan kalde
ethvert massemord for folkemord eller at man blot uden videre kan udråbe
alle forhold man ikke kan lide til at være ensbetydende med folkemord.
Perlesvinet taler om folkemordsbenægtelse, men vil ikke ud med hvilke
folkemord jeg har benæget. Han vil henholde sig til Cambodja og Pol Pot, men
den sag er ved at blive undersøgt internationalt og derfor er det meget
logisk at jeg ikke vil acceptere en udlægning om folkemord, før det er
bevist at der faktisk var tale om eksplicitte udrensninger af etniske
grupper eller som imødekommer de definitioner det internationale samfund har
givet til afgrænsning af begrebet folkemord. Derfor benægter jeg naturligvis
at man kan tale om folkemord i Cambodja før man har sikkerhed for at det
faktisk er sket, men jeg erkender gerne at der har været tale om massevis af
døde, og formentlig også massemord på folk af en eller anden årsag.
Der er nemlig blandt begavede mennesker ingen problemer i at holde sig
afventende til en sag er undersøgt fremfor - som den berømte elefant i
glashuset -at fare frem med bål og brand for derpå at tilkendegive at man må
stå med røde øren efterfølgende.

Det, der netop er kendetegnende ved en ordentlig debat på et ordentligt
grundlag er jo at man har alle de fakta man kan opnå førend man fælder en
dom. Alt andet vil jo være en fordom

Nå, men Perlesvinet kan sagtens fremture - det rør mig ikke - blot vil jeg
lige give min version af sandheden, og den er garanteret mere troværdig end
hans underyder - og medløber-synspunkter.

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-02-07 17:50

[...]

Folk der har fulgt dine svinske skriverier i dk.politik og
dk.videnskab.historie ved udemæret godt at det modsatte er tilfældet
mht. dine gentagne USSR, Cambodia, Cuba og Maoist-Kina apologier.

Du narrer INGEN.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-02-07 18:21

On Tue, 13 Feb 2007 14:54:09 +0100, wilstrup wrote:

> Nå, men Perlesvinet kan sagtens fremture - det rør mig ikke - blot vil jeg
> lige give min version af sandheden, og den er garanteret mere troværdig end
> hans underyder - og medløber-synspunkter.

Generelt et dette under dit lavmål !

Du behøver ikke at bruge øgenavne.

"det rør mig ikke", efter min mening skulle det være "rører".

"underyder" står vist ikke i ordbogen.

Normalt er jeg rimelig enig med dig, men de sidste par dage er du gået
over stregen.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-02-07 14:12

Bruno Christensen wrote:

> Generelt et dette under dit lavmål !
>
> Du behøver ikke at bruge øgenavne.

Nu er Perlestaklen jo ikke uvillig til det samme.

> "det rør mig ikke", efter min mening skulle det være "rører".

Det er ikke ukendt at man bruger talesprog i debatter

> "underyder" står vist ikke i ordbogen.

Næe - men du forstår det vel udmærket?

Desuden er sprogfornyelse da kun rart.

> Normalt er jeg rimelig enig med dig, men de sidste par dage er du gået
> over stregen.

Man kan vist ikke færdes i denne gruppe hvis man har for fine fornemmelser.

Tonen er svinsk her - fra begge parter - så ingen har nok noget at lade
hinanden høre

/FL

Fra : wilstrup

Dato : 14-02-07 16:09

> Nu er Perlestaklen jo ikke uvillig til det samme.

netop

> Det er ikke ukendt at man bruger talesprog i debatter

netop - og det er vel ikke værre end at nogle skriver: "dit skriv" og: "du
siger" i stedet for at skrive "du skriver" og " i dit indlæg skriver du" -
der er nok at tage fat på.

Kun når der er tale om direkte meningsforstyrrende fejl eller dårligt
sprogbrug, går jeg i rette med vedkommende - især dem, der i tide og utide
himler op om at man er "forherliger" af det ene eller det andet, selvom de
naturligvis kun er ude på at provokere - sådan som de er vant til det i
dk.politik.indvandring.

> Næe - men du forstår det vel udmærket?

naturligvis forstår han det - og det er i hvert fald mere tydeligt end ordet
"folkedansker" der bestemt ikke står i ordbogen og hvorom DSN siger ikke kan
komme deri fordi det strider mod de regler som gælder for det danske sprog.

> Desuden er sprogfornyelse da kun rart.

ja, - folkedansker er bestemt interessant, men ganske uforståeligt for det
store flertal, men jeg kunne konstatere at en person, der heller ikke
forstod begrebet "underyder" alligevel kom med en klokkeklar definition af
det, så det må da alligevel være mere forståeligt end begrebet
"folkedansker".

> Man kan vist ikke færdes i denne gruppe hvis man har for fine
> fornemmelser.

> Tonen er svinsk her - fra begge parter - så ingen har nok noget at lade
> hinanden høre

Tonen fra vores "part" er ikke så "svinsk" som modpartens ) - vi giver
kun igen, når de ikke fatter andet, og da det er rimelig titde sviner til,
så ser det ud af mere end det er )

Fra : Peter B. P.

Dato : 14-02-07 17:13

> Tonen fra vores "part" er ikke så "svinsk" som modpartens ) - vi giver
> kun igen, når de ikke fatter andet, og da det er rimelig titde sviner til,
> så ser det ud af mere end det er )

Nej, Wilstrup, du lyver og sviner andre til (bl.a. ved at kalde mig
"nazistsvin" og "perlesvin") fordi du ikke kan tåle at dine
USSR-holocaustløgne bliver afsløret.

Men jeg forstår dig nu godt, det er pinligt gang på gang at blive taget
i at forsøge at nedtone og benægte den største forbrydelse imod
menneskeheden noigensinde.

Ingen smiliey kan redde dig fra det faktum, at du er en
USSR-holocaustnægter. Det er du, det vil du (sandsynligvis) altid være,
og det vil blive mejslet ind i din gravsten til varig skam for dit navn
og slægt den dag du stiller træskoene.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-02-07 18:17

Peter B. P. wrote:

> Nej, Wilstrup, du lyver og sviner andre til (bl.a. ved at kalde mig
> "nazistsvin" og "perlesvin") fordi du ikke kan tåle at dine
> USSR-holocaustløgne bliver afsløret.

Du er vel for eget vedkommende heller ikke stolt af pantsvindlen?

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-02-07 14:32

Jim wrote:
> [...]
> med religion at gøre, men simpelthen bare dårlig opførsel og
> lowlife-mentalitet, som vi ser den overalt i denne verden.

Det glæder mig at se at du for en gangs skyld kan tænke en smule nuanceret.

/FL

Fra : Jim

Dato : 11-02-07 14:36

> Det glæder mig at se at du for en gangs skyld kan tænke en smule
> nuanceret.

Det ville ellers også glæde mig, hvis du kunne skrive noget fornuftigt
herinde engang imellem.. bare engang imellem.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-02-07 15:02

Jim wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville ellers også glæde mig, hvis du kunne skrive noget fornuftigt
> herinde engang imellem.. bare engang imellem.

Det ville det sikkert. Men det ville sikkert bare blive alt for nuanceret
til at du kunne følge med ..

/FL

Fra : Egon Stich

Dato : 11-02-07 16:49

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
..

> [...]
>
> Det kunne jo være, at den skinbarlige sandhed er, at dette ikke har med
> religion at gøre, men simpelthen bare dårlig opførsel og

KapVerde øerne er et af de desværre mange steder, der efterhånden er ødelagt
af for stor turisme.
Fattigdommen er udpræget, og kontrasten til "de rige" de indfødte udsættes
for, er stor.
Derfor stiger kriminaliteten desværre.

Det samme er desværre sket ikke så få af de steder, der for ikke så få
steder var glimrende anløbsteder for langturssejlere.

Dette har intet med "religioner" at gøre, men alene social nød, samt
overvældende exponering af vestlige turisters rigdom.

MVH
Egon

Fra : Jim

Dato : 11-02-07 18:54

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Dette har intet med "religioner" at gøre, men alene social nød, samt
> overvældende exponering af vestlige turisters rigdom.

Problemet for det lille samfund er jo bare, at turisterne bliver væk, og så
mister de deres omsætning og indtjening.
Ris til egen røv.

Fra : wilstrup

Dato : 11-02-07 10:43

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse
v>>

> http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholicism_in_Cape_Verde
>
> Men det er åbenbart nemmere at råbe "muslim" end at undersøge sagen selv.

Jamen, det er jo præcis det, jeg svarede Jesper, da han som den første
fremturede med sine ynkelige påstande om muslimer. Men det er jo hvad man
kan forvente af en underyder som ham.

Fra : /Peter

Dato : 11-02-07 11:57

> [...]

> http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catholicism_in_Cape_Verde
>
> Men det er åbenbart nemmere at råbe "muslim" end at undersøge sagen

Nu er der ingen der har råbt "muslim" men "muhamedaner"
som jo må være det samme for dig.

Tænken er påfaldene nå at forbinde muhamendanere med stening og
gruppevldtægt,
- og det endda helt uden fordomme, men udelukkende baseret på fakta og
virkelighed.

Fra : /Peter

Dato : 11-02-07 11:54

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er Kap Verde ikkke specielt muslimsk.

Men det er stening og gruppevoldtægt.

Fra : wilstrup

Dato : 12-02-07 11:56

> "Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er stening og gruppevoldtægt.

næ, det er det ikke. Stening var noget som jøderne havde "patent" på i sin
tid. Og gruppevoldtægt -endsige voldtægt- er forbudt, også i koranen.

Fra : Peter B. P.

Dato : 13-02-07 17:58

> [...]

> næ, det er det ikke. Stening var noget som jøderne havde "patent" på i sin
> tid. Og gruppevoldtægt -endsige voldtægt- er forbudt, også i koranen.

Bwahahahaha. Det lader muhammedanerne ikke til at tage notits af!

Fra : @

Dato : 11-02-07 10:18

On Sun, 11 Feb 2007 09:27:14 +0100, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse

>Total boykot af alle muhamedaner landende er vist eneste løsning.

så hellere total boykot af alle muhamedanere

/Albert Camus/

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-02-07 11:57

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Total boykot af alle muhamedaner landende er vist eneste løsning.

Jamen Kap Verde skulle være Muhamedanerfrit område. Men måske var det
muhamedanere fra fastlandet der kom på besøg, eller måske har Kap Verde også
et stort problem med emigrende muhamedanere.

http://da.wikipedia.org/wiki/Kap_Verde

Fra : Peter B. P.

Dato : 11-02-07 16:50

/Peter <nospam@no.mail> wrote:

> Total boykot af alle muhamedaner landende er vist eneste løsning.

Jep. Få deres økonomier til at kollapse, og lad dem rådne op i deres
præ.iddelalderlige fanatisme.

Fra : Jens G

Dato : 11-02-07 09:58

On Sun, 11 Feb 2007 03:39:46 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Noget tyder på at det er en endog meget dårlig
>idé at rejse til Kap Verde Øerne. I hvertfald for ikke-muhamedanere der
>har deres liv kært!

Hovedparten af befolkningen er katolikker.

--
Jens G
Jeg har IP telefoni hos http://www.everlove.dk

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-02-07 10:29

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message

> Hovedparten af befolkningen er katolikker.

Og der var jo heller ikke tale om en sharia-stening, men simpel
kriminalitet.

Fra : wilstrup

Dato : 11-02-07 10:43

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hovedparten af befolkningen er katolikker.

sært så tavs ham Jesper pludselig blev med disse oplysninger- hvorfor mon?

Fra : Jesper

Dato : 11-02-07 14:03

wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> sært så tavs ham Jesper pludselig blev med disse oplysninger- hvorfor mon?

Lad mig citerer CIA Factbook om Kap Verdeboernes katolicisme:
»Roman Catholic (infused with indigenous beliefs)«

Fra : wilstrup

Dato : 11-02-07 10:10

> [...]
> begyndt at flyve dertil. Noget tyder på at det er en endog meget dårlig
> idé at rejse til Kap Verde Øerne. I hvertfald for ikke-muhamedanere der

Det er uhyggeligt som du fremturer med din kæphest om "muhamedanere" - du
ser jo muhamedanere allevegne - opsøg din psykiater og bed om at få sat
medicindosis op. Kap Verde-øerne består af folk, hvis religion overvejende
er kristendommen. Der findes så at sige ingen muslimer på de øer, men
protestanter og katolikker- altså kristne.

Hvad med at du undersøgte sagerne før du udspyede din galde over folk, du
intet kender til, underyder som du er!

Frk. Ørsted; det er venlig ment: få sat din medicindosis op i en fart, så du
igen undlader at se syner og føle dig forfulgt.