Hvorfor kommer jeg til at tænke på ungdoms~
Fra : Patruljen

Dato : 09-02-07 13:39

Dead Whale + dynamit = dårlig ide.
http://www.youtube.com/watch?v=ZFwxH3PPWiU&NR

Så selvom i har lyst drenge - tænk !

Venlig hilsen Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 15:09

Patruljen wrote:
> Dead Whale + dynamit = dårlig ide.
> http://www.youtube.com/watch?v=ZFwxH3PPWiU&NR
> Så selvom i har lyst drenge - tænk !

Måske pga. det der normalt sker når politiet smider gas i en demo,
man går fra at have en masse ballade på et lille område, til at have
masser af ballade spredt over et stort og uoverskueligt område, som
man så det den 16/12 da politiet fik tæsk.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-07 15:31

> [...]
> masser af ballade spredt over et stort og uoverskueligt område, som
> man så det den 16/12 da politiet fik tæsk.

Politiet fik ikke tæsk

Politi og BZ er venner og ønsker at begge står som sejrherrer

Løsning er langt mere tåregas, som er en meget meget human måde at få
ind i de tykke BZ-hoveder at man ikke skal udsætte betjente for
dødsrisiko.

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-07 15:28

On 9 Feb., 15:09, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
> masser af ballade spredt over et stort og uoverskueligt område, som
> man så det den 16/12 da politiet fik tæsk.

Er det nu Ungdomshusets officielle fortolkning af begivenhederne d.
16.12.06, at politiet fik tæsk ?
Jeg tror ikke politiet er enige. En blev ramt af en brosten og kom
alvorligt tilskade. Det er ikke at " få tæsk " i mine øjne.
Det er en kujon, som på 25 meters afstand kaster en brosten i hovedet
på en betjent. Og at erklære, bagefter at man har tæsket nogen på den
bekostning - er en besynderlig tolkning. Vi taler om dårlig stil og
ikke åbent slagsmål. Krystere og tøsedrenge. Intet mindre.

Der blev anholdt mellem 2 og 300 personer. Gad vide om de kunne
foregå, hvis politiet fik tæsk ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 15:41

Patruljen wrote:
> Er det nu Ungdomshusets officielle fortolkning af begivenhederne d.
> 16.12.06, at politiet fik tæsk ?

Well, de fik ihvertfald ikke anholdt specielt mange..

> [...]
> bekostning - er en besynderlig tolkning. Vi taler om dårlig stil og
> ikke åbent slagsmål. Krystere og tøsedrenge. Intet mindre.

Er det ikke en kujon der smider tåregas ? :)

> Der blev anholdt mellem 2 og 300 personer. Gad vide om de kunne
> foregå, hvis politiet fik tæsk ?

Og demonstrationen var med 8-900 deltagere...

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-02-07 19:36

On 09 Feb 2007 14:40:37 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Og demonstrationen var med 8-900 deltagere...
>
> // Hans
Det vil sige en anholdelsesprocent mellem 25 og 33, er det et godt
eller dårligt resultat?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-07 16:02

On 9 Feb., 15:40, Hans Joergensen <h...@enterprise-server.dk> wrote:

> Well, de fik ihvertfald ikke anholdt specielt mange..

> Er det ikke en kujon der smider tåregas ? :)

Nej. Det er politiet, der opretter orden. Og bruger CS gas som det
mest humane middel.
www.youtube.com/watch?v=LOUmZfZES5E&mode=related&search= Bemærk at
selv dem i træerne bliver flået ned -

De kunne jo plaffe hele koret, ikke ? Eller blot tæske dem. Jeg tror
i skal være lykkelige for det politi Danmark har?
De er super - humanister ekstra - plus !

Men så ser vi som et hylekor af forkælede unger, der klynker og klager
over behandlingen. Krystere og tøsedrenge - hør klagesangene ? http://
www.youtube.com/watch?v=LnPlIdTDYAk " Slap dog af, jeg kikker efter
mine vanter "

Fik politiet også tæsk i Rødovre ifølge ungdomshusets
historieskrivning ?

> Og demonstrationen var med 8-900 deltagere...

Men du svarede lige netop ikke
Tror du politiet magtede at anholde tæt på 300, når de " fik tæsk " ?

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-07 17:14

On 9 Feb., 15:31, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> "Hans Joergensen" <h...@enterprise-server.dk> wrote in message

> Politiet fik ikke tæsk

Nope -

> Politi og BZ er venner og ønsker at begge står som sejrherrer

Det kunne være, at trak man sagen længe nok, opstod der måske behov
for en ny paragraf vi aldrig nogensinde har tænkt på tidligere ? Sådan
en kan være nyttig måske især i andre sammenhænge -
Som politiet ventede, trods Dan Lynges advarsler mod, at der handledes
med panserværnsraketter i bagdøren, indtil vi fik det plaf, der gav en
almen forståelse for en meget nødvendig - Rockerlovgivning.

Rockerlovgivningen som gerne skulle dække behovet i eksempelvis SIAD -
sager. Og ikke mere er nødvendig imod drengene - fra Bandidos og HA.

> Løsning er langt mere tåregas, som er en meget meget human måde at få
> ind i de tykke BZ-hoveder at man ikke skal udsætte betjente for
> dødsrisiko.

Ja. Det er somend ret humant i sammenligning med alternativerne.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-07 22:16

On 9 Feb., 19:36, Bruno Christensen <n...@lphund.dk> wrote:

> Det vil sige en anholdelsesprocent mellem 25 og 33, er det et godt
> eller dårligt resultat?

30 % af styrken er 70 % for lidt, spørger du mig. Det er velsagtent
kun politiet der er istand til at overleve så ringe et resultat.
Andre var velsagtens blevet fyret - Jeg kan ikke tillade mig en
spildprocent på 70.

Men det betyder stadig ikke, at politiet har fået tæsk.

Venlig hilsen Bruun