Huset må rives ned.
Fra : Jim

Dato : 08-02-07 18:39

Så er det afgjort.
Faderhuset må rive jagtvej 69 ned.
Nu skal jeg godt nok have lukket den gode champagne op.
Jeg ønsker tillykke..
Hvad så Hansemand.. Hvordan går det så?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-07 19:24

Måske Ruth ikke river ned, når hun omsider ser hvor godt huset er

Hvad betyder det for prisen på mit hus, hvis det er eneste pseudoslum og
seværdighed i kvarteret , fordi Ruth evt har bygget betonslum?

Fra : Jesper

Dato : 08-02-07 19:38

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Så er det afgjort.
> Faderhuset må rive jagtvej 69 ned.
> Nu skal jeg godt nok have lukket den gode champagne op.
> Jeg ønsker tillykke..
> Hvad så Hansemand.. Hvordan går det så?

jeg venter med at lade propperne springe til lortet rent faktisk bliver
ryddet for autonome svin.
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Jim

Dato : 08-02-07 19:40

> jeg venter med at lade propperne springe til lortet rent faktisk bliver
> ryddet for autonome svin.

Når det sker, så lukker jeg den næste flaske op. ;0)

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 20:23

On 8 Feb., 19:39, "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com>
wrote:

> Når det sker, så lukker jeg den næste flaske op. ;0)

Nemlig. Don`t worry - det sker.

Venlig hilsen Bruun

Fra : El Trabajador

Dato : 08-02-07 20:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i

> Nemlig. Don`t worry - det sker.

Nej, det gør ej.
--
El Trabajador

Fra : Jesper

Dato : 08-02-07 21:39

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i

> Nej, det gør ej.

De autonome voldsfascister skal bare ha' et venligt puf:

Forret: Knippelsuppe
Hovedret: Tåregas
Dessert: Strips på håndledene og automfjæsene i asfalten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 08:19

Jesper wrote:
> De autonome voldsfascister skal bare ha' et venligt puf:
> Forret: Knippelsuppe
> Hovedret: Tåregas
> Dessert: Strips på håndledene og automfjæsene i asfalten

Det var da en underlig rækkefølge, normalt bruger politiet denne:
Forret: Tåregas
Hovedret: Strips på håndleddene
Dessert: Knippelsuppe

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-07 08:52

> Det var da en underlig rækkefølge, normalt bruger politiet denne:
> Forret: Tåregas
> Hovedret: Strips på håndleddene
> Dessert: Knippelsuppe

Under alle omstændigheder er det pikante små tjat og sker kun for at
politiet/retsvæsenet kan forære hver kæledægge 3500 kr i erstatning
for forkert anholdelse

Politiets arbejdsbeskrivelse er jo at lægge røgslør om
muslimkriminalitet og skabe afledningmanøvrer så de elsker BZ - og
Politiken siger at nu sker rydning tidligere end ellers pga
nedrivningstilladelse, men politiet modsiger og siger at "vi rydder
når vi er klar"
Blir de nogensinde det?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-02-07 09:17

On 09 Feb 2007 07:18:32 GMT Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
sent the following smoke signals:

>Det var da en underlig rækkefølge, normalt bruger politiet denne:
>Forret: Tåregas
>Hovedret: Strips på håndleddene
>Dessert: Knippelsuppe

Kun når det refereres af venstreorienterede bøller, der ikke selv ser
noget galt i at smide brosten efter betjente.

Husk: Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et ungdomshus...
eller det der.
Damn, hvor jeg glæder mig til at se autonomsvinene få prygl for åben
skærm.

--
Ryd Ondskabens Hotel!

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 15:08

Hr Jensen wrote:
> Kun når det refereres af venstreorienterede bøller, der ikke selv ser
> noget galt i at smide brosten efter betjente.

Eller jer andre der ikke ser noget galt i at politiet straffer
kriminelle uden at de har været for en dommer?

> Damn, hvor jeg glæder mig til at se autonomsvinene få prygl for åben
> skærm.

:)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jim

Dato : 09-02-07 15:09

> Eller jer andre der ikke ser noget galt i at politiet straffer
> kriminelle uden at de har været for en dommer?

Definer straf!

Fra : gb

Dato : 09-02-07 15:46

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in

> Definer straf!

Det er det, som følger efter den nødvendige magtanvendelse og dom.
Hansemand tror, at nødvendig magtanvendelse er straf. Det er det ikke -
det er første led i al førstehjælp: Stands ulykken!

--
GB

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-02-07 02:44

On 09 Feb 2007 14:07:37 GMT Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
sent the following smoke signals:

>Eller jer andre der ikke ser noget galt i at politiet straffer
>kriminelle uden at de har været for en dommer?

Nogen skal jo straffe dem, eftersom de såkaldte dommere ikke formår at
fastsætte rimelige straffe.

--
Ondskabens Hotel bliver nu ryddet...

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-02-07 08:22

Hr Jensen wrote:
> Nogen skal jo straffe dem, eftersom de såkaldte dommere ikke formår at
> fastsætte rimelige straffe.

Nogle skal jo gøre opmærksom på at KK er nogle idioter,
og eftersom de ikke formår at fatte det på andre måder..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-02-07 09:40

On 10 Feb 2007 07:21:58 GMT Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk>
sent the following smoke signals:

>Nogle skal jo gøre opmærksom på at KK er nogle idioter,
>og eftersom de ikke formår at fatte det på andre måder..

Så gå den demokratiske vej som os andre.
Det er de færreste der får noget ud af at råbe op om, at de har krav
på/ret til noget uden at yde noget igen.

Med rettigheder hører også pligter, så hvis den ene part ikke vil følge
spillereglerne, så behøver den anden jo heller ikke.

Brugerne af U-huset ville stige i anseelse, hvis de i god ro og orden
forlod huset uden brosten og tilråb mod politiet.

Det er fair nok, hvis I ønsker et alternativt sted, men gør det via
demokratiets spilleregler.
Bevares reglerne kan være lidt uldne, men det bliver jo et totalt kaos,
hvis alle skider på reglerne, bare fordi "de andre gør det".

Politiet opdækker demonstrationer fra jeres side fordi de desværre har
en erfaring for at det udvikler sig til ballade, fordi nogle få har held
til at hidse resten af demonstranterne op.
Politiet har én opgave i den forbindelse; At oprethollde ro og orden
samt at beskytte borgerne mod overgreb.
Jeg siger ikke at I smider brosten efter almindelige borgere, men en
skønne dag bliver én slået ihjel af en flyvende brosten. Og I mener vel
ikke at et hus legitimerer mord, uheld eller ej?

I kunne trods lære noget af de andre aktivister, der ganske vist også
besætter huse, men som gør det i form af en happening, og forlader mere
eller mindre frivilligt huset, når polisen rykker ind.

På den måde gør man opmærksom på et problem uden samtidig at miste sin
værdighed.

Vi er enige om at Københavns Kommune har haft rigeligt med tid til at
finde et andet egnet sted til jer. De har lavet lort i den, så
demonstrer i en konstruktiv tone ved/mod Rådhuset.
Og det gør vel ikke ondt at anmelde en demonstration hos politiet.

Hvis I vil behandles som voksne og ansvarlige mennesker, så opfør jer
som nogle og lad kasteskytset blive hjemme.
Dette kræver at der bliver holdt orden i egne rækker, og at man aktivt
medvirker til at ballademagerne luges ud.

Kan I dette, vil KK og ikke mindst vælgerne sikkert se positivt på jeres
sag.
For i dette samfund er det lettest at opnå noget, hvis man kan
argumentere sagligt for sine synspunkter, og ellers følge de
spilleregler som flertallet af borgere har besluttet skal gælde for
Danmark.
En gang i mellem må man også sluge en kamel eller to.

Nu er bevillingen til nedrivningen givet, og det er tid for jer at se
fremad. Det er altid trist at skulle bryde op, men en gang i mellem er
det nødvendigt.
Lad Fonden Jagtvej 69 købe et hus til jer, som KK ikke kan sælge hen
over hovedet på jer.

Held og lykke til.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-07 09:54

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> On 10 Feb 2007 07:21:58 GMT Hans Joergensen
> <haj@enterprise-server.dk>
> sent the following smoke signals:

Min enhedslistenevø der som borgmester desværre holder med BZ, har
været en god Warming ved altid at skrive mange læserbreve
Det bør BZ gøre så vi ken få indvalgt knap så idiotiske folk i KK

> Så gå den demokratiske vej som os andre.
> Det er de færreste der får noget ud af at råbe op om, at de har krav
> på/ret til noget uden at yde noget igen.

BZ ar aldrig ydet, kun krævet

> [...]
> samt at beskytte borgerne mod overgreb.
> Jeg siger ikke at I smider brosten efter almindelige borgere, men en

De kunne let have ramt min kone eller mig når deres brosten ramte
langt ind i vort soveværelse

> [...]
> at
> finde et andet egnet sted til jer. De har lavet lort i den, så

Nej, kommunen har andre der står foran i køen

> [...]
> En gang i mellem må man også sluge en kamel eller to.
>
> Nu er bevillingen til nedrivningen givet, og det er tid for jer at

Den er ligegyldig ifl politiet og Ruth har aldrig signaleret stor
chance for at der skal nedrives - men hun kan lettere videre sælge og
planlægge når hun nu har kæmpet sig gennem mod korruptionen og fået
den tilladelse som burde være faldet dag-1

> [...]
> er
> det nødvendigt.
> Lad Fonden Jagtvej 69 købe et hus til jer, som KK ikke kan sælge hen

Ja, og de har ikke grund til at føle sig forfulgt. De er børn af
Danmark og derfor ikke udvisningstruet

Fra : Jesper

Dato : 09-02-07 15:53

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det var da en underlig rækkefølge, normalt bruger politiet denne:
> Forret: Tåregas
> Hovedret: Strips på håndleddene
> Dessert: Knippelsuppe
>
> // Hans

Det sker at der er nogen der gerne vil ha' en portion til..også efter
man er begyndt på næste ret. Her er Politiet heldigvis meget
servicemindede, folk skulle jo nødigt have grund at klage over nødningen

Fra : Kaliffen T I M ~

Dato : 08-02-07 20:33

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> Så er det afgjort.
> Faderhuset må rive jagtvej 69 ned.
> Nu skal jeg godt nok have lukket den gode champagne op.
> Jeg ønsker tillykke..

Tillykke!
Kan bulldozerne ikke lige trille forbi Bo Warmings "villa" i samme kvarter
på vej hjem fra en velykket nedrivning?

Fra : Alucard

Dato : 08-02-07 22:10

On Thu, 8 Feb 2007 20:33:13 +0100, "Kaliffen T I M S A H"
<I_S_L_A_M@styrer.alt> wrote:

>Tillykke!
>Kan bulldozerne ikke lige trille forbi Bo Warmings "villa" i samme kvarter
>på vej hjem fra en velykket nedrivning?

BW er sgu nok ligeglad med at de triller FORBI...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-07 22:58

"Kaliffen T I M S A H" <I_S_L_A_M@styrer.alt> wrote in message

> "Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote in message
>

> Tillykke!
> Kan bulldozerne ikke lige trille forbi Bo Warmings "villa" i samme
> kvarter på vej hjem fra en velykket nedrivning?

I din kalifverden er BZ værdig til håndafhugning, men jeg ejer mit hus
og hvorfor skulle kvarterets bedste trivsels-have og trivsels-hus
skades af bulldozere? Jeg er ikke tyv som de autonome.

Ruth har aldrig ville nedrive - hun skal først se det hus som blev
stjålet fra hende så hun ikke har kunne tage stilling endnu.

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 21:01

On 8 Feb., 20:43, "El Trabajador" <notrab...@gmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev inews:1170962569.845898.86280@m58g2000cwm.googlegroups.com...

> Nej, det gør ej.
> --
> El Trabajador

Jep. Der er ingen vej udenom. Det handler om ejendomsret.
Som kan syltes ind i en periode af politikernes spin. Men ud, det
kommer de.

Venlig hilsen Bruun

Fra : Poul Nielsen

Dato : 08-02-07 21:20

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse
> Så er det afgjort.
> Faderhuset må rive jagtvej 69 ned.

Nu er det lige før jeg kommer.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-07 21:52

> [...]

> Så er det afgjort.
> Faderhuset må rive jagtvej 69 ned.
> Nu skal jeg godt nok have lukket den gode champagne op.

Ja, politiet har tydeligvis ventet på den besked, for ikke at skulle
holde huset under bevogtning for længe.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Patruljen

Dato : 08-02-07 22:03

On 8 Feb., 21:52, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Ja, politiet har tydeligvis ventet på den besked, for ikke at skulle
> holde huset under bevogtning for længe.

Jep. Vi skal huske hvad Flemming Steen Munch fortalte os.
Kik og lyt -

http://www.youtube.com/watch?v=IClRITwCjsc&mode=related&search=

Venlig hilsen Bruun

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 08:17

Jim wrote:
> Så er det afgjort.
> Faderhuset må rive jagtvej 69 ned.
> Nu skal jeg godt nok have lukket den gode champagne op.
> Jeg ønsker tillykke..
> Hvad så Hansemand.. Hvordan går det så?

Det går udemærket.. hvordan går det med dig?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jim

Dato : 09-02-07 09:38

> Det går udemærket.. hvordan går det med dig?

Jamen her er der fest og højt humør, nu vi er blevet bekendtgjort med den
glade nyhed.
Fester man også hos dig?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 15:08

Jim wrote:
> Fester man også hos dig?

Ja, altid.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Jim

Dato : 09-02-07 15:10

> Ja, altid.

Glæder mig, at du og dine venner er kommet til fornuft og forlader bygningen
som glade og slagne tumper.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-02-07 15:15

Jim wrote:
> Glæder mig, at du og dine venner er kommet til fornuft og forlader bygningen
> som glade og slagne tumper.

Jeg tror der er noget du har misforstået..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bruno Christensen

Dato : 09-02-07 20:12

On 09 Feb 2007 07:17:12 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Det går udemærket..

Kunne du ikke overtales til at bruge det danske "udmærket" i stedet
for "udemærket" (som vel må betyde "mærket udenfor", specielt når man
bruger udtrykket)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-02-07 08:21

Bruno Christensen wrote:
> Kunne du ikke overtales til at bruge det danske "udmærket" i stedet
> for "udemærket" (som vel må betyde "mærket udenfor", specielt når man
> bruger udtrykket)

Ja ok, jeg staver af røven til... men så vil jeg istedet skrive:
Det går fint.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-07 09:58

> Ja ok, jeg staver af røven til

Nej, det er talesprog og OK at skrive "udemærket"

Fejlen ved Hans indlæg er kun det
gruppeegoistiske/psykopatiske/asociale indhold