Besparelser rammer DRs programmer
Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 18:00

Fordyrelsen af byggeriet komemr til at gå ud over radio og tv programmerne -
Også overholdensen af betingelserne i public service kontrakten kan komme
under pres siger DRs Generaldirektør Kenneth Plummer...

Og netop public service aftalen er grunden til licens....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter B. P.

Dato : 07-02-07 18:25

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
> under pres siger DRs Generaldirektør Kenneth Plummer...
>
> Og netop public service aftalen er grunden til licens....

Sosserne vil have hævet licensen:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6058773.html

FInt, så vil færre se og høre DR's LORT!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 18:47

In news:1ht6ghh.jyebsv11lv6ixN%peter@DIESPAMMERDIE.dk,
Peter B. P. <peter@DIESPAMMERDIE.dk> typed:
> Sosserne vil have hævet licensen:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6058773.html
>
> FInt, så vil færre se og høre DR's LORT!

Licensgrundlaget forsvinder i det øjeblik de ikke kan leve op til
public-service aftalen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Jesper

Dato : 07-02-07 19:30

> [...]

> under pres siger DRs Generaldirektør Kenneth Plummer...
>
> Og netop public service aftalen er grunden til licens....

Det forlyder at medielicensen bliver udvidet, således at den også kommer
til at omfatte dem som har:

• Digitalure med radiostyret indstilling
• Mikroovne
• Digtalkameraere med mere end 2X optisk zoom
• Fladskærmsmonitorer med mere end 1024 X 768 opløsning
• Moviebokse
• Discman
• Walkman
• MP3 afspillere
• Elorgeler
• Spillekonsoller
• Håndholdte spillekonsoller (GameBoy, PSP)
• Digitaltermometrer med fjernaflæsning

Pengene skal ind for enhver pris for at fylde det bundløse hul i
Ørestaden!
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Georg Sluyterman

Dato : 07-02-07 19:47

Jesper wrote:
> [...]
> • Digitaltermometrer med fjernaflæsning
>
> Pengene skal ind for enhver pris for at fylde det bundløse hul i

Har du kilde, eller laver du bare sjov, for det hænger slet slet ikke
sammen med bekendtgørelsen

--
Vh. Georg

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 19:55

In news:45ca1eb1$0$49206$14726298@news.sunsite.dk,
Georg Sluyterman <georg@thecrew.dk> typed:

> Har du kilde, eller laver du bare sjov, for det hænger slet slet ikke
> sammen med bekendtgørelsen

Ikke endnu ihvertfald, men det skulle ikke undre mig at nogle af dem kom
med.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 08-02-07 18:43

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in

> Ikke endnu ihvertfald, men det skulle ikke undre mig at nogle af
> dem kom med.

Hvad med en RESPIRATIONS-AFGIFT: 5 øre for hvert åndedrag. Det burde
skæppe godt i statskassen. Og folk, som laver de der yoga-øvelser, hvor
man kun trækker vejret 15 gange i timen, de skal betale ekstratakst!

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 08-02-07 19:46

In news:Xns98D1BE6A17CD4nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:

> [...]
> skæppe godt i statskassen. Og folk, som laver de der yoga-øvelser,
> hvor man kun trækker vejret 15 gange i timen, de skal betale

Ja og afgift på emails, som nogle politikere tidligere har talt for..

--
MVH.
N_B_DK