Peberspray i folketinget
Fra : mfn

Dato : 07-02-07 16:53

Hold da op hvor de slås om det skal være lovligt - og måske kun til
politiet. DF og dem vil gerne have det lovligt.

Man kan blive blind eller endda dø af det.

Og hvis alle rendte rundt med det...!

Tænk lige på dem inde ved ungdomshuset, hvis en bliver blind hvor mange mil
skat han skal forsørges for resten af livet!

Så da hellere skyde folk i benet det plejer at kunne "lappes" sammen på et
par mdr.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-07 15:30

mfn wrote:

> Så da hellere skyde folk i benet det plejer at kunne "lappes" sammen
> på et par mdr.

Tænk den lige til ende... hvis de nu skyder forbi og kuglen springer op og
farer rundt over Nørrebro... den kunne havne hvor som helst.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : N_B_DK

Dato : 07-02-07 17:41

In news:45c9f5d7$0$13983$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
mfn <jadahva@hotmail.com> typed:
> Hold da op hvor de slås om det skal være lovligt - og måske kun til
> politiet. DF og dem vil gerne have det lovligt.
>
> Man kan blive blind eller endda dø af det.

Hvem er blevet blinde eller døde af peberspray ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : mfn

Dato : 07-02-07 18:20

> Hvem er blevet blinde eller døde af peberspray ?

Jeg har ingen navne men der blev nævnt flere eksempler på DR2 idag.

Fra : @

Dato : 07-02-07 18:47

On Wed, 7 Feb 2007 18:20:29 +0100, "mfn" <jadahva@hotmail.com> wrote:

>Jeg har ingen navne men der blev nævnt flere eksempler på DR2 idag.

og man behøver hverken at blive blind eller dø fro at skades af
peberspray

nedsat synsevne er da en langt alvorligere skade end en kugle der
f.eks. blot knækker en knogle i et ben

/Albert Camus/

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-07 21:02

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> og man behøver hverken at blive blind eller dø fro at skades af
> peberspray
>
> nedsat synsevne er da en langt alvorligere skade end en kugle der
> f.eks. blot knækker en knogle i et ben

Irritationen af HORNHINDEN giver ikke varig synsskade
UV eller et pileskud kan forstyrre NETHINDEN - det er slemt, men
tåregas er infam tortur imens , men selv gravide og børn klarer sig
uden varige skader

Det svarer til en ætsning af huden med syre - blot dannes der arvæv på
hud, men hornhinden gendannes hurtigt og uforandret - kan ikke
tatoveres el lign.Tårekanalerne vasker giftgassen væk og da du lukker
øjnene er der kun tale om små mængder. Kvalmegas er også
verkommeligt - men ikke sjovt. Og politi er legeonkler der ønsker at
demo skal give oplevelser - og erstatning på 3500 kr pr deltager
bagefter....
Vort Torneroseland er alt for sødt ved disse voldspykopater

Fra : gb

Dato : 08-02-07 17:55

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> og man behøver hverken at blive blind eller dø fro at skades af
> peberspray

Peberspray giver frisk ånde, og klarer næsen. Næ, C4....

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 07-02-07 20:28

"mfn" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> skat han skal forsørges for resten af livet!
>
> Så da hellere skyde folk i benet det plejer at kunne "lappes" sammen

JEg havde igår besøg af to betjente der skulle fotografere min have
vedr landsretssag og vi snakkede tåregas , hvor HAns Joergensen har
hævdet at der var store problemer, da indskudte patroner med gas
brugtes til at rydde den besatte gummifabrik Schønning og Arvee ca
1980

Betjentene sagde at problemerne var RENT TEORETISKE og om flugtveje,
hvor det kunne have været uheldigt at måske BZ var forvildet sig ind i
en krog og ikke kunne komme hurtigt væk.

Men selv hvis det sker, så giver det ikke varige men - det er blot
ubehageligheden, som de unge har bedt om i små , pikante doser, der
eventuelt bliver i knap så små doser.

Hvis man er usikker, egosvag, stresset og har dermed lave
immunforsvar, så kan man dø af småting fx at blive taget i
butikstyveri. Eller gru ved gasoplevelse. Men selv unge, gravide,
patienter har ikke fået varig skade, i andre tilfælde end hvor
demo-deltageren allerede stod med det ene ben i graven.

LAd obligatorisk sirene blive aktiveret når irritations-sprayen
bruges, og lad alle købe den - forbryderne har den allerede. Selvom
den geniale ide med obligatorisk sirene har været i Ekstrabladet, så
tror jeg ikke folketinget nævnte den i debatten.

At problemerne hidtil har været rent teoretiske er ligesom med
sammenstyrningsfare i storm for Rødovre højhuse. Akademikere kan altid
finde på regel, der er i risiko for at blive overtrådt, men det har
ingen praktisk betydning

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 07-02-07 22:46

"mfn" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Hold da op hvor de slås om det skal være lovligt - og måske kun til
> politiet. DF og dem vil gerne have det lovligt.
>
> Man kan blive blind eller endda dø af det.

Hvem er da blevet det? Er det endnu en "(D)DR rapportage??

> Og hvis alle rendte rundt med det...!
>
> Tænk lige på dem inde ved ungdomshuset, hvis en bliver blind hvor mange mil
> skat han skal forsørges for resten af livet!

Mellemste Invalidepension må være billigere end permanent aktivering som "offer"
for "systemet", der ovenikøbet skal levere kulissen for selv-iscenesættelsen i
form af politi, medier og brandvæsen!

> Så da hellere skyde folk i benet det plejer at kunne "lappes" sammen på et
> par mdr.

Eller måske aldrig .... fordi alt blodet *for længst* er løbet ud inden
ambulancen får kæmpet sig vej gennem trafikken ;-p

http://home.snafu.de/l.moeller/Zielwirkung/military_bullet_wound_patterns.html

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-02-07 02:31

On Wed, 7 Feb 2007 16:52:53 +0100 "mfn" <jadahva@hotmail.com> sent the
following smoke signals:

>Så da hellere skyde folk i benet det plejer at kunne "lappes" sammen på et
>par mdr.

Enig, lad os alle få pistoler i stedet for bihule-rens på spray...

--
Ryd Ondskabens Hotel!

*Resten er slettet af censuren af hensyn til de sarte mimoser
og Allan Krautwald*

Fra : Peter B. P.

Dato : 08-02-07 02:33

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> On Wed, 7 Feb 2007 16:52:53 +0100 "mfn" <jadahva@hotmail.com> sent the
> following smoke signals:

> Enig, lad os alle få pistoler i stedet for bihule-rens på spray...

100% enig.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

If guns kill, do pencils cause spelling errors?

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-02-07 12:24

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jvf. den gamle skoleinspektør, så gør brug af peberspray lidt så ondt på
dem, som bruger dem, som dem der bliver ramt.

Han stiller sågar spørgsmål ved om at det ikke er brugeren af sprayen, som
bliver mishandlet fremfor offeret.

http://www.youtube.com/watch?v=5HOOa3FHU00

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Bo Warming

Dato : 14-02-07 17:56

"Carsten Overgaard" <info@carstenovergaard.dk> wrote in message
> [...]
> ondt på
> dem, som bruger dem, som dem der bliver ramt.
>
> Han stiller sågar spørgsmål ved om at det ikke er brugeren af

Det er mærkelig, at folketinget ikke lader forslaget omhandle kun
peberspray, der autonomatisk udløser alarm-sirene, så den ikke kan
bruges til ubemærket røveri.

Nævnes bør også gasmaske, som brugeren kan påføre sig selv hurtigt

Fra : Bo Warming

Dato : 24-04-07 03:16

> [...]
> skat han skal forsørges for resten af livet!
>
> Så da hellere skyde folk i benet det plejer at kunne "lappes" sammen på et

En ud af titusind bliver varigt blind, en ud af tusind et par dage, men et
skud i benene gir varig funktoinsnedsættelse ganske ofte og er altid
langvarig skade, oftst er et snif gas kun ubehag under et døgn.
Det skal kun bruges af folk med indsigt i starten, og når den korrekte
moderate brug er udbredt i eliten, dvs politiet, så kan vi leve med at sort
marked betyder misbrug hos bøller - hvlket skal straffes hårdt.