Underholder i Melodi grandprix
Fra : PerX ...

Dato : 13-02-07 14:29

Jeg zapped in i slutningen af det danske melodi grandprix, hvor der var
et band (som ikke var med i selve konkurrence) som var igang med en
moderne fortolkning af det gamle grand prix nummer "video video" - er
der nogen som kan fortælle mig hvem hende forsangeren er?

Fra : Holst

Dato : 13-02-07 14:38

PerX ... wrote:

> [...]
> moderne fortolkning af det gamle grand prix nummer "video video" - er
> der nogen som kan fortælle mig hvem hende forsangeren er?

Du kan vist gense showet på dr.dk, og så fortæller de jo nok, hvem det er.

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 13-02-07 14:52

> [...]
> moderne fortolkning af det gamle grand prix nummer "video video" - er
> der nogen som kan fortælle mig hvem hende forsangeren er?

Hun er forsanger i bandet "Rebound rubies" http://www.reboundrubies.dk/

/Kasper K

Fra : PerX ...

Dato : 13-02-07 20:20

In article <eqsflc$heo$1@news.net.uni-c.dk>, kasper@udenbilkatzmann.dk
says...

> Hun er forsanger i bandet "Rebound rubies" http://www.reboundrubies.dk/

Smukt tak :)

Fra : Lars C

Dato : 13-02-07 15:06

PerX ... skrev:

> [...]
>moderne fortolkning af det gamle grand prix nummer "video video" - er
>der nogen som kan fortælle mig hvem hende forsangeren er?

Ved ikke hvad hun hedder, men bandet hedder DK Rocks, som bliver et
fast indslag i Master Fatmans Hiv stikket ud på DR1 fredag aften.

--
Lars C

Fra : PerX ...

Dato : 13-02-07 20:21

In article <3vg3t25ouqee14oup813bkd92v60mius5o@4ax.com>, no@go.invalid
says...

> Ved ikke hvad hun hedder, men bandet hedder DK Rocks, som bliver et
> fast indslag i Master Fatmans Hiv stikket ud på DR1 fredag aften.

Så er det måske derfor hun ikke så ud til at have noget imod at
kissemisse med Master Fatman (i modsætning til studieværten *g*)

Fra : Jan Zepelin

Dato : 14-02-07 16:58

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3vg3t25ouqee14oup813bkd92v60mius5o@4ax.com>, no@go.invalid