Jeg ville..
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-07 06:01

....ellers gerne have lejet dig til at videofilme i sfo'en mandag
eftermiddag. Du kan vel ikke få tidligt fri den dag, så kan du tjene 500kr
(måske mere)
Vi skal have MGP og jeg vil gerne have filmet det lidt professionelt Der
er vel ingen mulighed for at låne dit kamera!?! Vi har et på skolen, men du
ved - man vil jo gerne have det i bedst mulige kvali som muligt
Ses
Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-02-07 06:22

LarsZK skriver:

> ...ellers gerne have lejet dig til at videofilme i sfo'en mandag
> eftermiddag. Du kan vel ikke få tidligt fri den dag, så kan du tjene 500kr
> (måske mere)

Satans, mandag er bare en ringe dag.....

> Vi skal have MGP og jeg vil gerne have filmet det lidt professionelt Der
> er vel ingen mulighed for at låne dit kamera!?!

Jo da, kommer du selv og henter det ?

> Vi har et på skolen, men du
> ved - man vil jo gerne have det i bedst mulige kvali som muligt

Enig enig.
(overvej at bruge forskellige programmer til news og mail

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-07 06:22

LarsZK wrote:
> ...ellers gerne have lejet dig til at videofilme i sfo'en mandag
> eftermiddag. Du kan vel ikke få tidligt fri den dag, så kan du tjene
> 500kr (måske mere)

Jo, det kan vi vel godt arrangere - jeg formoder, at det er sort?

> Vi skal have MGP og jeg vil gerne have filmet det lidt professionelt
> Der er vel ingen mulighed for at låne dit kamera!?!

NEJ.

> Vi har et på
> skolen, men du ved - man vil jo gerne have det i bedst mulige kvali
> som muligt

Det koster...

Fra : Thomas Landberg

Dato : 13-02-07 07:52

> [...]
> Der er vel ingen mulighed for at låne dit kamera!?! Vi har et på skolen,
> men du ved - man vil jo gerne have det i bedst mulige kvali som muligt

Offtopic redefined

--

Thomas Landberg - www.landberg.dk
Chiptuning/OBD-tuning inkl. måling på felt: 3.995kr.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-02-07 08:23

On Tue, 13 Feb 2007 07:52:01 +0100 "Thomas Landberg"
<Thomas@LandbergFJERN2DETTE.dk> sent the following smoke signals:

>Offtopic redefined

Ikke så off topic som den 17-10-2004 kl. 23.01...

--
Jeg belemres af den gratis SPAMfighter til nærigrøve.
Den har indtil videre genereret 1503 spam-mails på usenet.

Fra : Thomas Landberg

Dato : 13-02-07 09:15

> Ikke så off topic som den 17-10-2004 kl. 23.01...

Var det den gustne besked som jeg svagt husker? Har du et link? Har lidt
forgæves efter den

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-02-07 07:55

On Tue, 13 Feb 2007 09:15:04 +0100 "Thomas Landberg"
<Thomas@LandbergFJERN2DETTE.dk> sent the following smoke signals:

>Var det den gustne besked som jeg svagt husker? Har du et link? Har lidt
>forgæves efter den

Jeg fandt den, da jeg lige ville se, hvor langt tilbage jeg kunne se
beskeder. (hvilket i øvrigt viste sig at være ca. 1200 dage)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-02-07 09:16

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Ikke så off topic som den 17-10-2004 kl. 23.01...

Jeg har ikke set efter, men tror jeg husker skribleriet.
Der var måske nogen der bagefter savnede et musehul

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Holten

Dato : 13-02-07 18:42

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke set efter, men tror jeg husker skribleriet.
> Der var måske nogen der bagefter savnede et musehul

Nææ, det var jo det hans kæreste havde

MVH

Holten

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 13-02-07 10:12

On 13 Feb., 09:15, "Thomas Landberg" <Tho...@LandbergFJERN2DETTE.dk>
wrote:

> Var det den gustne besked som jeg svagt husker? Har du et link? Har lidt
> forgæves efter den

½ minut med google groups:

<http://groups.google.dk/group/dk.fritid.bil/browse_frm/thread/
a2dfdd2a65989a12/a1350c9f51d27713?lnk=st&q=group
%3Adk.fritid.bil&rnum=25#a1350c9f51d27713>

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 12:09

"Klaus D. Mikkelsen (google groups)" <moppe@post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:1171357931.290749.78170@a75g2000cwd.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

a2dfdd2a65989a12/a1350c9f51d27713?lnk=st&q=group
%3Adk.fritid.bil&rnum=25#a1350c9f51d27713>

Er det bare mig eller virker linket ikke???

Klaus

Fra : Dennis

Dato : 14-02-07 14:40

LarsZK skrev:

> Er det bare mig eller virker linket ikke???

Det virker heller ikke her, men nu er jeg blevet nysgerrig?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-02-07 10:40

LarsZK wrote:

> ...ellers gerne have lejet dig

Ak ja Lars, når BW kan kan du vel også.
--
Mvh. Uffe Ravn
Der selv frygter hvornår han selv begåer fadæsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-02-07 12:28

> Ak ja Lars, når BW kan kan du vel også.
> --
> Mvh. Uffe Ravn
> Der selv frygter hvornår han selv begåer fadæsen

Høg vogter høg.

Errare humanum est

og jeg er meget menneskelig

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Ravn

Dato : 13-02-07 23:37

Uffe Bærentsen wrote:

> Høg vogter høg.

Hmm. skal jeg nu igen høre for den hjerneskade?

> Errare humanum est
>
> og jeg er meget menneskelig

Ja, burde vi lave en log over hvem der har prøvet at "gå forkert i byen" med
en nntp-klient?

Men enig, Thunderbirds var den sjoveste.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 13-02-07 13:33

LarsZK wrote:

> Vi skal have MGP

Allerførst, så hedder den altså MGB. Du kan finde flere opæysninger f.eks.
her:

http://www.mgcars.org.uk/mgb.html

Ebbe - On topic

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-07 20:02

SHIT... Ja der kan man bare se! Man skal ikke skrive mails klokken 6:00 om
morgenen når man sidder og læser sin ynglings NG!

Jeg undskylder mange gange (og er lykkelig for at det ikke var en mail til
konen )

BTW ret sjove kommentare Klaus D. Mikkelsen og Morten Fruegaard . Konen
og jeg har lige siddet og grinet så tårene rullede.
Mvh
LarsZK

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 13-02-07 22:40

LarsZK wrote:
> SHIT... Ja der kan man bare se! Man skal ikke skrive mails klokken
> 6:00 om morgenen når man sidder og læser sin ynglings NG!

Så kan du lære det...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 14-02-07 15:24

On Feb 14, 2:39 pm, Dennis <use...@mandril.invalid> wrote:

> Det virker heller ikke her, men nu er jeg blevet nysgerrig?

prøv denne:
http://tinyurl.com/2jopfj

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-07 17:44

> Det virker heller ikke her, men nu er jeg blevet nysgerrig?

prøv denne:
http://tinyurl.com/2jopfj

ROFL
Tak for linket. Det er fandme træls at hedde Flemming Jacobsen og bo under
postnr. 7100. Han er stemplet for evigt )