MS Windows
briani 27239
Konsistens på HD - Det engelske udtry
Fra : SpookiePower

Dato : 13-02-07 14:42

Min computer undersøger min ene HD for konsistens
ved hver eneste opstart. Er der nogle som kender
det engelske udtryk for konsistens ?

Fra : Desserten

Dato : 13-02-07 15:01

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Min computer undersøger min ene HD for konsistens
> ved hver eneste opstart. Er der nogle som kender
> det engelske udtryk for konsistens ?

Condensation

Fra : David T. Metz

Dato : 13-02-07 15:14

SpookiePower skrev:
> Min computer undersøger min ene HD for konsistens
> ved hver eneste opstart. Er der nogle som kender
> det engelske udtryk for konsistens ?

Consistency. Det betyder i denne sammenhæng sådan cirka det samme som
integritet.

Dessertens forslag betyder "kondensering" eller "kondens".

David

Fra : Desserten

Dato : 13-02-07 17:01

"David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> Consistency. Det betyder i denne sammenhæng sådan cirka det samme som
> integritet.
>
> Dessertens forslag betyder "kondensering" eller "kondens".

Jeg tillod mig at gætte på at det var "kondens" OP mente........

Fra : hcma

Dato : 13-02-07 18:36

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i en meddelelse

> "David T. Metz" <dtm@tdcadsl.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg tillod mig at gætte på at det var "kondens" OP mente........

"kondens" er bl.a. det der afsættes som vand/dug ved en kuldebro (f.eks.
på et vindue)
hcma/-