MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
vis vindueseksempler (miniaturer) i Vista
Fra : Poul E M

Dato : 13-02-07 09:20

Hejsa

Har købt en Windows Vista home basic.
Virker funktionen med at vise vindueseksempler ikke i den ver. det er ikke
muligt at sætte flueben i linien ved at højreklikke på proseslinien.
Eller er det grafikkortet der ikke vil være med til det. Det er et geforce2
mx 400
Man kan heller ikke få de åbne programmer op og stå skrå på skærmen så man
kan bladre i dem.

Hilsen Poul E M

Fra : Michael J Hagelquist

Dato : 13-02-07 10:13

samme her

hvad er det der gør vores prb med viduer i miniature

Fra : Poul E M

Dato : 13-02-07 10:42

> samme her
> hvad er det der gør vores prb med viduer i miniature

Har du samme ver. af Vista.
Ellers har jeg en ide om at det måske er grafikkortet hvis man højreklikker
på computer og vælger egenskaber, kan jeg se at mit grafikkort kun får 1.0 i
score.

Hilsen Poul E M

Fra : J. E.

Dato : 14-02-07 00:19

"Michael J Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> samme her
>
> hvad er det der gør vores prb med viduer i miniature

Ved det ikke, men din måde at quote og svare på gør
det til et prb (formoder du har lavet din egen forkortelse
for problem ?) at læse/tyde dine indlæg.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 13-02-07 11:01

Aero vil ikke virke med så gammelt et grafikkort.

Fra : Hans

Dato : 13-02-07 11:22

Hvis man antager, at det Microsoft angiver på deres website er korrekt, så
findes Aero ikke i Home Basic - uanset grafikkortets alder.

Fra : Vega

Dato : 13-02-07 11:23

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Aero vil ikke virke med så gammelt et grafikkort.

Nej, og Aero er slet ikke understøttet i Home Basic.

Mvh. Vega.

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 13-02-07 13:26

Det burde jeg nok have husket på men desuagtet er svaret rigtigt.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 13-02-07 16:43

> [...]

> Virker funktionen med at vise vindueseksempler ikke i den ver. det er ikke
> muligt at sætte flueben i linien ved at højreklikke på proseslinien.

Svaret ligger i versionen.
http://www.microsoft.com/danmark/windows/products/windowsvista/editions/n/choose.mspx

I basic understøttes Aero ikke...

> Eller er det grafikkortet der ikke vil være med til det. Det er et
> geforce2 mx 400

Desværre, uanset hvor nyt et kort, vil du aldrig kunne...

> Man kan heller ikke få de åbne programmer op og stå skrå på skærmen så man
> kan bladre i dem.

Denne funktion er også Aero bestemt... Altså samme mangel i Home Basic

/ Jonas