3com 521s router der driller
Fra : Nikolaj Steensgaard

Dato : 25-12-00 20:54

Hej Gruppe.

Jeg har lige fået en 3com 521s router til brug for
opkopling til internet for 3 maskiner.
Jeg har sat dhcp op på den og det virker fint
Dvs.
router ip = 10.0.0.1
subnet 255.255.255.0
DHCP scope = 10.0.0.100 -->200
get2net dns adresser osv.....
Klienten modtager de korrekte oplysninger dvs. at man kan se gateway , dns
og en korrekt ip ,subnet.

ISDN kald til min udbyder er ogsåsat op og en test kald skaber umidelbart
forbindelse i det at kanalen lyser op på routren og bliver hængende et
minuts tid

Når jeg så starter en explorer op med kald mod internet så kan jeg se isdn
ringer op og connecter men så sker der ikke mere.
Det er som om at den ikke kan finde dns eller at den bliver afvist af
routeren. ?

Er der nogen der har nogen erfaringer på hvor der skal kigges henne for
løsning af dette irriterende problem.

Mvh
Nikolaj