FormMail
Fra : JO

Dato : 11-02-07 16:23

Hvor finder jeg en pendant til Matt Wrights Formmail?

TDC Webmore har glimret ved IKKE at informere sine kunder om, at deres
form-processor ikke længere virker. Fed service?

Svar venligst i gruppen!

MVH

Jan

Fra : Martin Ploug

Dato : 11-02-07 17:42

JO skrev:
> [...]
>

> TDC Webmore har glimret ved IKKE at informere sine kunder om, at deres
> form-processor ikke længere virker. Fed service?

Hej

Skal formmail'en kunne noget specielt?

Tag evt. et kig her:
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

Der er lidt forskellige muligheder.

Mvh. Martin

Fra : JO

Dato : 11-02-07 23:01

> Skal formmail'en kunne noget specielt?
>
> Tag evt. et kig her:
> http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/mailform.asp

Hej Martin.

Formmailen skal kunne generere en besked indeholdene oplysninger fra div fra
input, textarea samt generere en html-responsside.

Jeg har afprøvet:

<form method="post"
action="http://cgi.inet.tele.dk/cgi-bin/form_processor.cgi">
<input type="hidden" name="mailto" value="navn@domæne.dk" />

fra ovennævnte side. Men jeg får bare den "sædvanlige" svada:

"Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Mest sandsynlige årsager:
- Du har ikke forbindelse til internettet.
- Webstedet har tekniske problemer.
- Der er muligvis en slåfejl i adressen." - citat slut.

MVH
Jan

Fra : kurtv

Dato : 12-02-07 09:40

JO wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>

> TDC Webmore har glimret ved IKKE at informere sine kunder om, at deres
> form-processor ikke længere virker. Fed service?

Hej
Prøv den her: http://www.dbmasters.net/
Den er rigtig god

MVH
kurt

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : JO

Dato : 13-02-07 15:00

> Prøv den her: http://www.dbmasters.net/
> Den er rigtig god

TDC Webmore har nu oplyst, at man SKAL benytte CDONTS!

Tak for hjælpen og evt. på gensyn på
"dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp".

/Jan