Googlesearch
Fra : Pistolprinsen

Dato : 11-02-07 12:05

Hejsa,

Var der ikke engang sådan at man kunne få et Google søgefelt til sin egen
hjemmeside?

Jeg har søgt på Google, men synes ikke jeg kan finde det igen - har de
fjernet den mulighed?

Pistolprinsen

Fra : Jørn Andersen

Dato : 11-02-07 15:18

On Sun, 11 Feb 2007 12:05:29 +0100, "Pistolprinsen" <Sp@m.No> wrote:

>Var der ikke engang sådan at man kunne få et Google søgefelt til sin egen
>hjemmeside?
>
>Jeg har søgt på Google, men synes ikke jeg kan finde det igen - har de
>fjernet den mulighed?

Hvis du kigger den tråd, der startede i går, finder du linket:
<url: http://hjemmesideskolen.dk/scripts/googlesearch.asp>
- som sikkert kan hjælpe dig.

--
Jørn Andersen, Brønshøj

Danske tropper hjem fra Irak, nu!
Skriv under: www.kirkmand-initiativet.dk

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 13-02-07 18:23

Pistolprinsen skrev:
> Var der ikke engang sådan at man kunne få et Google søgefelt til sin egen
> hjemmeside?

Jo - det er blevet til Google Coop, som spænder fra det simple til det
ganske avancerede i muligheder:

http://www.google.com/coop/

mvh

Jesper Brunholm