Undgå flash i FF
Fra : HansAndersen

Dato : 12-02-07 21:17

Jeg har fjernet falsh fra min FF,
men hvordan ungår jeg den gule advarselslinie
hver gang jeg kommer ind på en side med Flash?
Hasta no Vista

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-07 21:49

Den 12-02-07 21.17 skrev HansAndersen følgende:
> Jeg har fjernet falsh fra min FF,

Hvorfor ikke installere flash igen og så bruge FlashBlock? Så slipper du
for flashreklamer, men kan samtidig bruge flash de steder, hvor det kan
være ønskeligt. Flashblock:
https://addons.mozilla.org/firefox/433/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : HansAndersen

Dato : 12-02-07 22:00

Fedtermarn!

Tak

--

Hasta no Vista!

Fra : HansAndersen

Dato : 14-02-07 10:47

> [...]

> Hvorfor ikke installere flash igen og så bruge FlashBlock? Så slipper du
> for flashreklamer, men kan samtidig bruge flash de steder, hvor det kan

Så er spørgsmålet, hvordan jeg undgår animationer i FF,
for de er jo ligeså hamrende irriterende som flash.
I IE6 kan jeg fjerne markeringen : Afspil animationer på websider.
Noget tilsvarende i FF2?
--

Hasta no Vista!

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-02-07 10:56

Den 14-02-07 10.46 skrev HansAndersen følgende:

> Så er spørgsmålet, hvordan jeg undgår animationer i FF,
> for de er jo ligeså hamrende irriterende som flash.
> I IE6 kan jeg fjerne markeringen : Afspil animationer på websider.
> Noget tilsvarende i FF2?

Nej, noget bedre. Du kan fx vælge at få afspillet animationen en enkelt
gang:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html
Skriver du "none" i stedet for "once", vises kun det første billede i
animationen, mens "normal" afspiller animationen som hjemmesiden har
bestemt det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine eller en

Fra : HansAndersen

Dato : 14-02-07 11:12

On Wed, 14 Feb 2007 10:55:49 +0100, Kim Ludvigsen
> [...]

> Skriver du "none" i stedet for "once", vises kun det første billede i
> animationen, mens "normal" afspiller animationen som hjemmesiden har
ok, den kikker jeg på, fandt ellers ud af at indstallere Web developer
toolbar, der kan man disable image animations.
--

Hasta no Vista!