Tastatur lås Nokia 5500
Fra : KPN

Dato : 10-02-07 17:44

Hej NG

Jeg kan ikke finde tastaturlås på min Nokia 5500
kan godt slå låsen til og fra med Venstre valg knap + stjerne
Er der ikke mulighed for at den låse automatisk efter
feks. 2 minutter ???

Mvh KPN

Fra : Jesper Hansen

Dato : 10-02-07 22:28

"KPN" <kpn7200@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan godt slå låsen til og fra med Venstre valg knap + stjerne
> Er der ikke mulighed for at den låse automatisk efter

Hejsa

Det er fordi der ikke er noget auto tastatur lås program på N 5500.

Men du kan finde et her :
http://fuse.stc.cx/autolock/

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : KPN

Dato : 11-02-07 01:38

Tak for hjælpen

du har redet min dag, var ved at blive ked af min nye mobilos

mvh Kurt