Office 2003 på Vista
Fra : jdskfl

Dato : 11-02-07 01:01

Hej NG,

Jeg lige fået en ny maskine med Vista HP og ville installere mit Office2003
Pro men det har ikke været muligt selv efter 32½ forsøg.

Er der nogen der ved om det ikke er muligt at køre med en Office 2003Pro på
en Vista masikne???

Mvh
Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-02-07 22:13

"jdskfl" <dsfjklæ@sdjfkl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Office2003 Pro men det har ikke været muligt selv efter 32½ forsøg.
>
> Er der nogen der ved om det ikke er muligt at køre med en Office 2003Pro

Det skulle være muligt. Jeg har lige hjulpet en med at installere Outlook
2003 fra en office2003 pakke, og det gik smertefrit. Et eller andet sted,
har jeg også læst, at de sagtens kan sammen, men jeg kan ikke huske hvor.
Men det var formentlig hos MS.

Kurt