MS Windows
briani 27239
et program til at starte og lukke et progr~
Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 11:15

Findes der et program som kan starte og lukke et program samtidig ?

en slags genstart af et program ?

Fra : Taba

Dato : 10-02-07 11:36

> Findes der et program som kan starte og lukke et program samtidig ?
>
> en slags genstart af et program ?

FireDaemon kan det du ønsker. Egentligt udviklet til at kunne installere
alle programmer som services, men så vidt jeg husker kan man også bruge den
til det du efterlyser med programmet kørende på normal vis og ikek som en
skjult proces i baggrunden.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Ricko.

Dato : 10-02-07 11:38

"Michael" <michaelafjernavvs.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et program som kan starte og lukke et program samtidig ?
>
> en slags genstart af et program ?
Undskyld man spørger , men hvad pokker skal du med det, tage pis på en eller
anden ,eller hvad

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-07 11:55

ha ha ha nej det er det ikke ricko, det er et stykke software til noget
overvågning, hvor det bliver ved med at gå ned, men hvis programmet bliver
genstartet bliver den ved med at virke derfor , så det skal lige virke til
jeg har fået løst problemet .

har fundet en løsning som hedder kør opgaver i windows

Fra : Ricko.

Dato : 10-02-07 12:21

> [...]
> jeg har fået løst problemet .
>
> har fundet en løsning som hedder kør opgaver i windows
Ok, god weekend