MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MS IE (Explorer) 7 kan ikke starte eller l~
Fra : Erik

Dato : 09-02-07 18:39

Min computer er en Medion multimedia, købt I Aldi foråret 2006;

Processor: Intel Pentium D 830; Ram: 3072 Mbytes DDR2.

MS IE (Explorer) 7 har aldrig kunnet køre stabilt; jeg prøvede i betaversion
men måtte afinstallere og gå tilbage til version 6 (og Firefox)

For nylig har jeg opgraderet Windows XP home til Win XP pro ; i forbindelse
med installationen af XP Pro blev også Explorer 7 hentet fra Windows update.

Hvis jeg starter Explorer via et link fra et dokument, køre programmet nogen
tid før det lukker ned med meddelelsen "Internet Explorer har fundet en fejl
og afsluttes. Vi beklager ulejligheden."

Hvis jeg prøver at starte Explorer direkte via genvej på skrivebordet,
forsøger programmet at gå til http://runonce.msn.com/runonce2.aspx men
lukker altid ned, før jeg kan nå at bruge programmet.

Forslag til afhjælpning af problemet modtages med tak

Erik

Fra : jda

Dato : 10-02-07 19:40

Fri, 9 Feb 2007 18:38:34 +0100 hamrede Erik i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> lukker altid ned, før jeg kan nå at bruge programmet.
>

> Forslag til afhjælpning af problemet modtages med tak

Jeg har oplevet at på en del maskiner, (ca 10 - 12 ud af 160) da sker der
en fejl når IE7 hentes sammen med flere andre opdateringer fra windows
update samtidigt. Fjern IE7, gå på windows update og hent alt hvad der er
_bortset fra_ IE7, gå derefter ind på microsoft.com/ie, download den og kør
den manuelt.
--
Jakob

Fra : Erik

Dato : 11-02-07 20:25

Tak for svaret; jeg har prøvet at følge forslaget, men endnu er det dog ikke
lykkedes at få IE7 til at køre stabilt.
Venlig hilsen
Erik

Fra : jda

Dato : 12-02-07 02:24

Sun, 11 Feb 2007 20:25:21 +0100 hamrede Erik i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

Ud over 'Undskyld ulejligheden' hvad får du så ellers af fejlmeddelelser?
--
Jakob