MS Windows
briani 27239
docx-hjælp
Fra : (-Peter-)

Dato : 09-02-07 11:45

hej..

jeg har et stykke tid haft en prøve version af den nye officepakke som
imidlertid er udløbet og ikke kan bruges..

Jeg er derfor endt med en wordfil som jeg ønsker at have konverteret
til et for mig læsbart format der kan håndtere tabeller (.doc, .rtf
eller lign)..

er der en venlig sjæl der vil konvertere sådan en fil for mig.. fylder
15 kb..

hvis du vil så send mig venligst en mail, så sender jeg filen..

mvh
peter

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 09-02-07 12:48

"(-Peter-)" <garfieldpbj@mail-online.dk> skrev i meddelelsen

>er der en venlig sjæl der vil konvertere sådan en fil for mig.. fylder
>15 kb..

Naturligvis

Mail sendt til dig

/ Jonas

Fra : (-Peter-)

Dato : 09-02-07 12:54

On 9 Feb., 12:48, "Jonas M. Nielsen" <jonas_FJE...@mong.dk> wrote:

> Naturligvis
>
> Mail sendt til dig
>
> / Jonas

tak.. har svaret jonas, og lukker hermed tråden (da jeg forventer han
ikke springer fra :) )

mvh
peter