form til .txt?
Fra : Tommy Oksen

Dato : 10-02-07 04:38

Hej,
kan man lave en form med 2 tekstfelter, der åbner med indholdet af
tekst1.txt og tekst2.txt, og hvor man overskriver de samme tekst-filer med
rettelserne?

evt. php?

Mvh. Tommy

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-02-07 10:45

Tommy Oksen brought next idea :
> kan man lave en form med 2 tekstfelter, der åbner med indholdet af tekst1.txt
> og tekst2.txt, og hvor man overskriver de samme tekst-filer med rettelserne?
> evt. php?

Ja det kan man godt hvis tekstfilerne ligger på serveren - held og
lykke, spørg endelig hvis du får problemer :)

Du skal have fat i noget serverside og det kan sagtens være PHP - i så
fald skal du spørge i dk.edb.internet.webdesign.serverside.php når du
går i stå.

"The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie
about your age." - Lucille Ball

Fra : Tommy Oksen

Dato : 10-02-07 14:09

Hej,

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Du skal have fat i noget serverside og det kan sagtens være PHP - i så
> fald skal du spørge i dk.edb.internet.webdesign.serverside.php når du går

Jeg spørger der, NÅR jeg går i stå

Mvh. Tommy

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 10-02-07 11:48

Tommy Oksen skrev:
> Hej,
> kan man lave en form med 2 tekstfelter, der åbner med indholdet af
> tekst1.txt og tekst2.txt, og hvor man overskriver de samme tekst-filer med
> rettelserne?

Et OT svar:

function skiftIndhold() {
var fornavn = document.forms["formularID"]["fnavn"].value =
"Mikkel";
var efternavn = document.forms["formularID"]["enavn"].value
= "Mus";
onload=skiftIndhold
}

Jørgen Farum Jensen
Håndbog i websidekonstruktion:
http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
..

Fra : Tommy Oksen

Dato : 10-02-07 14:10

Hej,

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var fornavn = document.forms["formularID"]["fnavn"].value = "Mikkel";
> var efternavn = document.forms["formularID"]["enavn"].value = "Mus";

Takker, men det var ikke lige det jeg skulle bruge.
Jeg leger lidt selv, og søger så hjælp i ...serverside.php gruppen.

Mvh Tommy